خانه / غزنه تا غزه / طرح حمایت از مدارس

طرح حمایت از مدارس

١٢٠ مدرسه در شمال تهران در طرح حمایت از مدارس قرار گرفت
اقدامات اجرایی طرح حمایت از مدارس شمال تهران شامل فعالیتهای برنامه ای، تجهیزی و عمرانی در بیش از ١٢٠ مدرسه  منطقه یک انجام شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید عباس سجادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه اعلام کرد: با هدف ایجاد الگوی مدیریت واحد وعادلانه در حمایت از مدارس و ارتقاء سطح خدمات آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و بهداشتی به دانش آموزان، طرح حمایت از مدارس شمال تهران در سه بخش عمرانی، تجهیزی و برنامه ای در شروع سال تحصیلی پیش رو انجام شد.
سجادی افزود: در راستای تحقق بخشیدن و انجام فعالیتهای طرح حمایت از مدارس، ١٠ مدرسه رنگ آمیزی و ١٠ مدرسه دیگر مرمت و نوسازی آسفالت و ایزوگام و در  بیش از ٣٠ مدرسه ی دیگر نیز  فعالیتهای تجهیزی به انجام رسید.
او تصریح کرد: همچنین در فعالیت های برنامه ای که از اهمیت ویژه ای برخوردار است حدود ٨٠ مدرسه تحت پوشش قرار گرفت و اقداماتی مانند اهداء ماسک، برگزاری کارگاه آموزشی آنلاین، ضد عفونی کردن محیط مدارس، بازپیرایی محیط بیرونی مدارس و توزیع تولیدات آموزشی انحصاری در مدارس اجرا شد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

روز دیپلمات

روز دیپلمات

روز شهادت ۷تن در سفارت ایران در سوریه باید روز دیپلمات  نامگذاری شود. تا پاسداشتی هر چند کوچک از همه دیپلمات های شجاع و خطر پذیر و شهادت طلب باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *