خانه / غزنه تا غزه / ذبیح‌الله‌مجاهد در راس هیئتی از طالبان به زیارت مزارشریف رفت

ذبیح‌الله‌مجاهد در راس هیئتی از طالبان به زیارت مزارشریف رفت

شفقناافغانستان – صبح امروز (دوشنبه ۲۲ سنبله) چندین مقام طالبان از جمله ذبیح الله مجاهد؛ معین وزارت اطلاعات و فرهنگ دولت موقت آن گروه به مزار شریف سفر کرده اند. هنوز هدف از این سفر مشخص نیست. این در حالی است که شب گذشته مزار شریف شاهد درگیری مسلحانه بوده‌است.

گزارش‌ها می رساند که ملا فاضل، ذبیح‌الله مجاهد، مولوی وثیق‌الله، قاری دین‌محمد و ملا عبدالسلام حنفی از اعضای بلندپایه طالبان، صبح امروز دوشنبه، ۲۲ سنبله با یک پرواز وارد شهر مزار شریف شده اند.
هنوز هدف این سفر و جزئیات بیشتر آن معلوم نیست.

ذبیح الله نورانی؛ مسئؤول فرهنگی تحریک طالبان در شمال غرب با تایید سفر مقامات طالبان به آوا گفت: هنوز هدف شان معلوم نیست هر وقت که با جناب مجاهد نشست داشتیم جزئیات را با شما شریک می سازیم.

این در حالی است که شب گذشته در کوچه دشت شور از مربوطات ناحیه نهم شهر مزار شریف، درگیری مسلحانه صورت گرفته که هنوز علت اصلی آن مشخص نشده؛ اما مقا‌م‌های طالبان می‌گویند که نیروهای آن گروه با یک دسته از آدمربایان مسلح درگیر شده که در نتیجه آن، آدمرباها کشته شده اند.

برخی منابع اما ادعا کرده اند که احتمال می رود که این درگیری پای مقامات تحریک طالبان را به مزار شریف کشانده باشد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

به آمریکا هشدارهای لازم داده شده

آمریکا موش شد

به آمریکا هشدارهای لازم داده شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *