خانه / جشنواره / واکسیناسیون شهرری

واکسیناسیون شهرری

[۹/۱۴،‏ ۶:۱۶ قبل‌ازظهر] عربگل: بازدید سرپرست دانشگاه از مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونای شهرستان ری

۱۴۰۰/۰۶/۲۲ – ۱۹:۴۹

دکتر حسین قناعتی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور در دو مرکز شهر سالم و شهید مدرس، از نزدیک روند واکسیناسیون کرونا در شهرستان ری را ارزیابی کرد.

 

 

واکسیناسیون کرونا در مراکز خدمات جامع سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری

۱۴۰۰/۰۶/۲۱ – ۱۲:۰۱

به منظور تسریع افزایش پوشش واکسیناسیون همگانی کووید ۱۹ در سطح شهرستان ری با هدف کنترل بیماری و کاهش موارد مرگ و میر، هموطنان عزیز می توانند جهت انجام واکسیناسیون کرونا در مناطق شهری بر اساس گروه بندی سنی اعلام شده توسط وزارت بهداشت و در مناطق روستایی تمامی افراد بالای ۱۸ سال ، به نزدیکترین مرکزتجمیعی واکسیناسیون یا مرکز خدمات جامع سلامت منطقه ی خود مراجعه نمایند.

[۹/۱۴،‏ ۷:۱۹ قبل‌ازظهر] عربگل: نحوه واکسیناسیون

رضایتمندی مردم

سرعت عمل و تشکیل نشدن صف از اهم ممطالبی بود که در پایگاه واکسیناسیون شهر ری در ورزش.اه سالم شهر ر به چشم می خورد و کاملا” محسوس و مشهود بود و افراد مسئول امور واکسیناسیون با علاقه هر چه تمامتر امور محوله را انجام وظیفه و ارائه خدمات لازم را مبنمودند.

[۹/۱۴،‏ ۷:۲۲ قبل‌ازظهر] عربگل: کارهای لازم بدون اتلاف وقت انجام میشد

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *