خانه / جشنواره / به گزارش امیر حسین جعفری خبرنگار ماهین نیوز

به گزارش امیر حسین جعفری خبرنگار ماهین نیوز

سخنانی تکان دهنده و شنیدنی شیـخ حسـن فرحان المالکی

عالم سنی عربستان در مورد شیعیان!

 

عـالم سنـی عربستانـی می‌گوید:

وقت آن فـرا رسیده شیعـه را بفهمیـم و معــنویت را از آنها بیاموزیم. شیعـه حق دارد در روز قیامت افتخار کند و به امیرالمومنین و حضـرت زهـراء بگوید به خاطر محبت شما اذیـت شدیم و سختی ‌های فراوان و آوارگـی کشیدیم، هرگز در کار نامه شیعیان محبت به ظالمین وجود ندارد، گوارا باد بر شیعه این صبر و بردباری در برابـر آزار و تهمت‌ ها و توهین‌ هایی که به ‌خاطر دوستی اهل بیت پیامبر صلّـی الله علیه و آله متحمل می ‌شوند، چه افتخار بزرگی 💫

 

از خـودم پرسـیدم چه‌ چیز باعث شده شیعیان بر این همـه اذیت و آزار در طول چهارده قرن صبر کنند؟ آیا چیـزی به ‌جز محبت خالص به محـمد و آل محمد صلی الله علیه و آله و سلم است؟ آیـا آنها‌ حـق ندارند روز قیامـت بگویند: ما در طـول این قرنها کشته و متـهم و تحقـیر شدیم فقط به ‌خاطر دوستی و محبت اهل بیت! به این دلیل که دشـمنان آنـها‌ به نقد اشتباهات و افراد اکتفا نمی‌کنند بلکه تهمت می ‌زنند و تحقـیر می ‌کنند و همه اینها فقـط به‌ خاطر محبت آل پیامـبر ص است. البته شیعیان در این بدنام شدن با پیامبران سهـیم هستند، که آبـرو و نام خود را به حـق در راه خدا فـدا کردند، خداوند در قرآن می فرماید:

لَنْ تَنالُوا الْبِرَّ حَتَّى تُنْفِقُوا مِمَّا تُحِبُّون، یعنی هرگـز به حقیـقت نیـکو کارى نمى ‌‏رسـید مگر اینکه از آنچـه دوست مى ‌‏دارید در راه خـدا انفاق کنید و آنچـه انفاق مى ‌کنید خـداوند از آن آگاه است. ( آل عمران/۹۲ )

 

بردباری شیعه در برابر این همه ظلم و کشتار و آواره سازی و تبعید و تکفیر در طول این قرنـها شگفت ‌انگیز است. چه دل ‌هایی دارند! چگــونه می ‌توانند با این همـه توهین و ظلم و تحریک باز هم اخلاق پسندیده خود را حفـظ کنند؟ چـون دل ‌های آنــها‌ از محبت علـی سرشار و آرام است!

 

در قیامت دو گـروه می ‌آیـند کـه هر دو آبروی خـود را در راه خـدا فــدا کرده‌اند، پیامبـران و پیـروان خالـص آنها و اهـل بیت علیهم السلام و شیعیان آنها زیرا آنها حق را یاری کرده‌اند.

 

شیعیان حق دارند روز قیامت افتـخار کنند و بـه امام علی و حضرت زهـرا بگویند: بـه ‌خاطر شما به ما ظلم کـردند و مـا را آواره ساختند و به ما تهمت زدند. آنها در روز قیامت به ‌خاطر دوستـی با منافـقان و ظالمـان شرمنده نیستند! هرگز در صحیفه دوستان آنها نام ظالمی را نمی ‌بینی! اما ما با صحیفه ‌ایی پر از دوستان منافـق و ستمگر وارد قیامـت می ‌شویم! دوستانی امـثال معاویه و حجاج و یزید و متوکل🔥

 

وقت آن فرا رسیده که شیعـه را بفهمیم، دشنام و ناسـزا و تهـدید برای مـا سودی ندارد، کـاش صـبر و بردبـاری و اخـلاق و معنویـت را از آنها بیاموزیـم! گوارا باد بر شیعه.

 

لطفا هر کس شیعه است به اشتراک بگذارند تا همه آگاه شوند..

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

دوسالانه ونیز

به گزارش سمیه سادات سلطانیان خبرنگار ماهین نیوز  در جشن دوسالانه ونیز: خراسانی‌زاده: رژیم صهیونیستی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *