خانه / جشنواره / یک حرکت محاصره سه کشور را درهم شکست

یک حرکت محاصره سه کشور را درهم شکست

حزب‌الله لبنان: با یک حرکت محاصره سه کشور را درهم شکستیم

حزب‌الله لبنان: با یک حرکت محاصره سه کشور را درهم شکستیم

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تاکید کرد: اگر هدف آمریکا فشار آوردن به مقاومت لبنان برای خالی کردن میدان بوده، به آنها می‌گوییم که حضور ما بزرگتر و قدرتمندتر خواهد بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از النشره، سید هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در مراسم یادبودی در شهرک “قاعقعیه الجسر” تاکید کرد: دستاوردهای مقاومت بسیار بزرگتر از لبنان است اما برخی با وجود اذعان آمریکا و اسرائیل این مساله را درک نمی‌کنند.

صفی الدین اظهار کرد: اگر هدف آمریکا فشار آوردن به مقاومت لبنان برای خالی کردن میدان بوده، به آنها می‌گوییم که حضور ما بزرگتر و قدرتمندتر خواهد بود.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان افزود: مشکل اصلی در لبنان در کنار فشارهای آمریکا برای اینکه مقاومت سلاح خود را زمین بگذارد، حاکمیت است.

او در ادامه گفت که حماقت سفیر آمریکا شتاب‌زدگی او در واکنشش بود که اهداف آمریکا را آشکار کرد.

این رهبر حزب‌الله لبنان در پایان تاکید کرد: ما با یک ضربه محاصره سه کشور را درهم شکستیم، به این شکل که از ایران گازوئیل خریداری کردیم و با آن از سوریه عبور دادیم و لبنان در محاصره از آن استفاده کرد، این گام اول است و ما گام‌های دیگر آن را تکمیل خواهیم کرد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

دوسالانه ونیز

به گزارش سمیه سادات سلطانیان خبرنگار ماهین نیوز  در جشن دوسالانه ونیز: خراسانی‌زاده: رژیم صهیونیستی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *