خانه / تمدن پژوهی / برافراشتن پرچم ایران در تمام اقیانوس‌ها ‌و دریاها

برافراشتن پرچم ایران در تمام اقیانوس‌ها ‌و دریاها

دریادار ایرانی: برای برافراشتن پرچم ایران در تمام اقیانوس‌ها ‌و دریاها مصمم هستیم‌ / ۴ قرارگاه استراتژیک در نیروی دریایی تشکیل می‌شود

دریادار ایرانی: برای برافراشتن پرچم ایران در تمام اقیانوس‌ها ‌و دریاها مصمم هستیم‌ / 4 قرارگاه استراتژیک در نیروی دریایی تشکیل می‌شود

گروه استان‌ها- فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ۴ قرارگاه برای مدیریت و بهره‌گیری بهینه از منابع انسانی، فنی و تجهیزاتی در نیروی دریایی تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، امیر دریادار شهرام ایرانی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گیلان اظهار داشت: تلاش جهت انجام بهینه و شایسته ماموریت‌های محوله در نیروی دریایی را در پاسخ به اعتماد فرمانده کل قوا، وظیفه خود می‌دانیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از تشکیل چندین قرارگاه در نیروی دریایی ارتش خبر داد و خاطرنشان کرد: ۴ قرارگاه برای مدیریت و بهره‌گیری بهینه از منابع انسانی، فنی و تجهیزاتی در نیروی دریایی تشکیل می‌شوند.

امیر دریادار ایرانی اهداف قرارگاه‌های مذکور در قالب دفاع از مرز‌های آبی و اقتصادی کشور را مورد اشاره قرار داد و گفت: این دفاع اهمیت دارد زیرا باید به بهترین نحو از منافع ملی در شرایط سخت تحریمی، دفاع شده و فشار‌های مذبوحانه‌ دشمنان بی‌اثر شود.

بیشتر بخوانید

وی بیانات رهبر معظم انقلاب را چراغ راه دریادلان نیروی دریایی ارتش خواند و ابراز داشت: جان برکفان ارتش جمهوری اسلامی همواره ضمن صیانت از مرزهای آبی کشور در به برافراشتن پرچم مقدس کشور عزیزمان در اقصی نقاط جهان مصمم خواهند بود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان نیز در این دیدار حضور مستمر و موثر دلاورمردان نیروی دریایی در آب‌های آزاد را نشانه‌ی اقتدار نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: دستاورد‌های نظامی و فنی نیروی دریایی پس از انقلاب در مقایسه با گذشته بسیار پیشرفته و قابل افتخار است.

آیت‌الله رسول فلاحتی گفت: دستاورد‌های ارزشمند نیروی دریایی ارتش در حوزه‌ی تجهیزات و فنون دریایی و اتکاء به این سرمایه‌های عظیم موجب شده که ناوگان‌های مختلف این نیرو با حضور فعالانه در آب‌‌های بین‌المللی در حفظ امنیت و اقتدار و جنگ اقتصادی نقش موثری ایفا کنند.

امام جمعه رشت با اشاره به اهمیت میدان دادن به جوانان تصریح کرد: ورود جوانان به میدان همواره عامل پیشرفت و ترقی است و در حوزه‌ی نظامی نیز جوانان می‌توانند در کنار باتجربه‌ها در ستاد نقش‌آفرین  باشند تا حرکت در مسیر اقتدار و تعالی تسریع شود.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان دستاوردهای نظامی و فنی نیروی دریایی ارتش را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: این موفقیت‌ در بستر حفظ روحیه‌ی خودباوری و استقلال به دست آمده و نشان می‌دهد که اعتماد به جوانان مستعد و صاحب ذوق هر کاری را ممکن می‌سازد.

به گزارش تسنیم، فرمانده نیروی دریایی ارتش به منظور بازدید از طرح‌های عمرانی و افتتاح چند طرح ورزشی و پژوهشی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) به رشت سفر کرده است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

ضیافت افطاری بیمه دی

به گزارش ماهین نیوز وبه نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ در این ضیافت که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *