خانه / جشنواره / دکتر حمید سوری اعدام باید گردد

دکتر حمید سوری اعدام باید گردد

یا از ستاد اخراج باید گردد چون دروغ براکنی میکند

این اپیدمیولوژیست درباره برپایی راهپیمایی اربعین، بیان کرد: بیماری نتیجه مواجه افراد با عوامل بیماری‌زا و ویروس است، هرچقدر تراکم و فراوانی مواجهه بیشتر و کنترل کمتر باشد، احتمال اینکه بیماری و اپیدمی گسترش یابد بیشتر خواهد بود به همین منظور لازم است که معادله منطقی بین خطر و سودی که قرار است ببریم را درنظر بگیریم. اگر خطری که متوجه ما می‌شود، بیشتر از بهره‌ای باشد که قرار است ببریم، قطعا آن اقدام باید محدود یا متوقف شود. باید ارزیابی خطر صورت گیرد تا اگر خطری مردم را تهدید می‌کند آن اقدام کنترل شود. هم پوشش واکسیناسیون کشور ما و هم عراق با میانگین جهانی فاصله دارد و قطعا به عنوان کسی که در حوزه سلامت کار می‌کنم، معتقدم بهتر است امسال مراسم راهپیمایی اربعین را یا بسیار محدود کرده و یا یک سال دیگر به تعویق بیندازیم تا نظارت بیشتری بر اپیدمی داشته باشیم. 

او با تاکید بر اینکه ویروس کرونا مرتبا در حال جهش است، اظهار کرد: موتاسیون‌ها و جهش‌های ویروس هرگز متوقف نمی‌شود ولی این جهش‌ها خیلی بر الگوی اپیدمی تاثیر ندارد. آنچه که مسلم بوده و می‌دانیم، این است که یکی از پرخطرترین جهش‌ها، جهش دلتاست ولی پاسخ جوامع به واریانت‌ها متفاوت است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

مدیر عامل صندوق توسعه و احیا

🔻معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری در گفت‌وگو با میراث‌آریا:   ⭕تسهیلات ویژه و برگزاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *