خانه / جشنواره / فیروز ابادی درگذشت

فیروز ابادی درگذشت

انا لله وانا الیه راجعون

 

خانواده محترم سردار سرلشکر بسیجی دکترسیدحسن فیروزآبادی

مشاور محترم عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا

با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام خبر درگذشت سردار عالی مقام و مجاهد فی سبیل الله سرلشکر بسیجی دکترسیدحسن فیروزآبادی مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام موجب تاسف وتاثرخاطر گردید.

 

سلام و درود خداوند رحمان و رحیم بر آن عزیز سفرکرده که در ایام عزای جد بزرگوارشان و روز شهادت سیدالساجدین (ع) به دیدار معبود شتافت.

آن بسیجی ولایی،بصیر، متدین، متعهد و با دانش در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان عنصری موثر در دستگاه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در سمت های مختلف به ویژه ریاست ستادکل نیروهای مسلح خدمات ارزنده‌ای به یادگار گذاشت.

 

اینجانب مصیبت درگذشت خادم الرضا(ع) و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، خانواده محترم، بازماندگان گرامی و همکاران ایشان تسلیت عرض نموده و علوّ درجات و هم نشینی با حضرت سیدالشهدا (ع) و شهدای ایران اسلامی برای آن مرحوم و برای سوگواران گرانقدر و همرزمان ایشان؛ صبر و شکیبایی از خداوند متعال مسألت مینمایم.

رئیس بنیادحفظ آثار ونشرارزش های دفاع مقدس

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

مدیر عامل صندوق توسعه و احیا

🔻معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری در گفت‌وگو با میراث‌آریا:   ⭕تسهیلات ویژه و برگزاری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *