بازدید

امروز صورت گرفت؛

 

بازدید جانشین نیروی دریایی فدراتیو روسیه از سراسرنمای موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

 

لید: جانشین نیروی دریایی فدراتیو روسیه به دعوت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از سراسرنمای موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، امروز ( پنجشنبه ۱۱ شهریور ماه ) دریاسالار ولادیمیر لوویچ کاساتونوف، جانشین نیروی دریایی فدراتیو روسیه به دعوت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و در راستای گسترش مناسبات و همکاری‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران و روسیه از سراسرنمای موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کرد.

 

این مقام بلند پایه روسیه در این بازدید بابت کیفیت بالای به نمایش گذاشتن این حجم از اطلاعات در موزه، اظهار خرسندی کرد و در پایان به جهت این میزبانی از عوامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تشکر و قدردانی کرد.

 

گفتنی است پیش از این « دیمیتری شوگایف» رئیس سازمان فدرال همکاری‌های نظامی روسیه اعلام کرده بود که مسکو به همکاری‌های نظامی با تهران علاقه‌مند است و به چشم انداز توسعه همکاری‌ها در این عرصه توجه می‌کند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اتش بس در غزه

موقع صلح حدیبیه هست باید به زیارت قدس رفت با دست خالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *