خانه / دارالقران / گرانی مهم نیست چون برای همه هست بی عدالتی نباید باشد

گرانی مهم نیست چون برای همه هست بی عدالتی نباید باشد

افزایش اخیر قیمت‌ها ناشی از عوامل روانی است

تهران- ایرنا- رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه افزایش اخیر قیمت‌ها ناشی از عوامل روانی است، گفت: نباید اجازه دهیم اخبار منفی و تبلیغات روانی باعث افزایش قیمت و متضرر شدن مردم شود.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، غلامحسین اسماعیلی روز سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی اعضای شورای اطلاع‌رسانی دولت، با اشاره به افزایش قیمت برخی کالاها در روزهای اخیر با بیان اینکه عموم کارشناسان معتقدند که این افزایش قیمت‌ها صرفا ناشی از عوامل روانی است،گفت: مدیران بخش‌های مختلف از جمله در بخش اطلاع‌رسانی باید نسبت به صیانت از حقوق مردم احساس تکلیف کرده و اجازه ندهند انتشار اخبار منفی و تبلیغات روانی دشمنان باعث افزایش قیمت کالاها و خدمات و متضرر شدن مردم شود.

رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه در مدت کمتر از یک ماهی که از تنفیذ و تحلیف رییس جمهوری می‌گذرد، در برخی حوزه‌ها ازجمله واکسیناسیون شاهد اقدامات جدی و موثرتری حتی نسبت به قبل بوده‌ایم، افزود: حجم واردات واکسن به شدت افزایش یافته و تعداد روزانه تزریق واکسن درحال نزدیک شدن به مرز یک میلیون نفر است، اما نتوانستیم به شکل مناسبی نسبت به این اقدامات اطلاع‌رسانی کرده و از آن بازخورد مثبت بگیریم.

اسماعیلی اظهار کرد: در همین مدت کوتاه اقدامات مهمی در تسهیل و تسریع ترخیص کالاهای اساسی از جمله گندم و نهاده‌های دامی از گمرک انجام شده و امروز برخی از این کالاها بدون هیچ توقفی در گمرک مستقیم از کشتی توسط کامیون‌ها بارگیری شده و به انبارها یا شبکه توزیع منتقل می‌شود، اما در این زمینه نیز هنوز شاهد تاثیرگذاری عوامل روانی منفی روی بازار هستیم.

رییس دفتر رییس جمهوری با اشاره به اینکه با تلاش‌های انجام شده کمبود برخی کالاهای اساسی جبران شده و روند تسریع در تامین واکسن و انجام واکسیناسیون گویای آینده‌ای بهتر است، تصریح کرد: باید به گونه‌ای اقدام کنیم که آثار مثبت این تلاش‌ها در افکار عمومی آشکار شده و آثار تبلیغات مسموم و انعکاس نادرست مطالب نیز خنثی شود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

www.gp.org

Donate

March 19th, 2003. The United States invaded Iraq. The public premise for the invasion was …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *