خانه / اسلم قزوینی / روانشناس با پروانه کار

روانشناس با پروانه کار

هنوز مردم ما نمی‌دانند باید به روانشناسی مراجعه کنند که پروانه داشته باشد*

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در نشست خبری امروز بیان کرد: تعرفه ها، موفقیت بسیار بزرگی برای سازمان نظام روانشناسی و مشاوره تلقی می‌شود. به این دلیل که ۱۷ سال همکاران و مسئولین سابق دنبال تصویب تعرفه‌ها بودند، اما نتوانستند. ولی به هرحال امسال این اتفاق افتاد و تصویب شد و این امر اتفاق بسیار مهمی بود چرا که پیش از آن حقوق مردم رعایت نمی شد.

دکتر محمد حاتمی خطاب به سازمان بهزیستی بیان کرد: تعرفه های خدمات روانشناسی که اعلام شد معیار است و همه باید از آن تبعیت کنند، یعنی سازمان بهزیستی و تمام ارگان ها، نهادها و سازمان های دیگر که می خواهند فعالیت های روانشناسی و مشاوره انجام دهند باید طبق این تعرفه عمل کنند و حقوق مشاوران را نیز رعایت کند چون حقوق همکاران ما که در مراکز سازمان بهزیستی فعالیت می‌کنند رعایت نمی‌شود.

او گفت: از زمان اعلام تعرفه ها تمام روانشناسان و مشاوران موظف هستند آن مبالغ را در دفتر خود نصب کنند و کسی حق ندارد از این مبلغ بالاتر بگیرد وگرنه مردم با تماس به بخش بازرسی سازمان نظام روانشناسی می‌توانند اطلاع دهند.

حاتمی ادامه داد: قیمت ارائه خدمات مشاوره مجازی و حضوری یکسان است و اگر کسی بالاتر از ۴۵ دقیقه وقت بگذارد قانونی نیست مگر موارد خاص مانند خانواده درمانی که نهایت یک ربع بیشتر وقت می‌برد….. ادامه در لینک سایت میگنا 👇

https://www.migna.ir/news/54493/preview/

کانال اخبار روانشناسی میگنا

https://t.me/MignaChannel

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *