خانه / جشنواره / بانکهای نظامی را ادغام کردند تا اطلاعات نظامیان را داشته باشند

بانکهای نظامی را ادغام کردند تا اطلاعات نظامیان را داشته باشند

میزگرد تصویری| نمایندگان کمپین «مهر اقتصاد» از آخرین اوضاع پرونده می‌گویند/ انتظارات از دولت آینده

میزگرد تصویری نمایندگان کمپین «مهر اقتصاد» برای تشریح آخرین وضعیت پرونده برگزار شد. این گزارش مشروح ماجرا است.

میزگرد تصویری| نمایندگان کمپین «مهر اقتصاد» از آخرین اوضاع پرونده می‌گویند/ انتظارات از دولت آینده

گروه فارس من خبرگزاری فارس؛ محسن دهنوی نماینده مردم تهران از تصویب پیشنهاد ارزش‌گذاری دوباره اموال «مهر اقتصاد» خبر داد. بانکی که سربند ادغام عجولانه در مجموعه سپه در دولت روحانی عملاً به ثمن بخس فروخته شده بود. همین واگذاری موجبات اعتراض صد و هشتاد هزار سهامدار این بانک را فراهم کرد؛ کسانی که معتقد بودند دولت اختیاری برای مصادره اموال ملکی آنها به هر قیمتی که می‌خواهد، ندارد. کمپین آنان سال گذشته در «فارس من» به ثبت رسید؛ لُب مطالبه ارزش‌گذاری منصفانه اموال مهر اقتصاد بود.

کمپین سهامداران مهر اقتصاد خیلی زود توانست بالغ بر ده هزار امضا بعنوان حمایت جمع‌آوری کرده و یکی از داغ‌ترین پویش‌های فارس من تبدیل شود. همکاران من برای همین در خبرگزاری فارس تمام‌قد برای پیگیری ماجرا و احقاق حقوق زیان‌دیدگان وارد کار شدند. زیان‌دیدگانی که عمدتاً از مستضعفین جامعه و از معسرین بودند. پیگیری‌های فراوانی برای احیای این موارد و تحقق مطالبه یعنی ارزش‌گذاری منصفانه انجام شد؛ از مجلس گرفته تا دستگاه قضا. دست‌آخر آنطور که نماینده تهران خبر داده موضوع به تصویب شورای عالی ادغام به‌ریاست معاون اول رسید.

روز گذشته میزگرد تصویری باحضور سه تن از سهامداران و سردبیران کمپین برگزار شد. در این ویدئوکنفرانس آقای زمان‌خوان، چهاردولی و کائید از نمایندگان پویش ضمن تقدیر و تشکر از خبرگزاری فارس و سامانه «فارس من» به بیان آخرین اوضاع پرونده و روایت یک سال پیگیری مستمر برای احقاق حقوق صدها هزار سهامدار معسر پرداختند. در این نشست آنها هم‌چنین با اشاره به استقرار دولت جدید به ریاست آیت‌الله رئیسی ابراز امیدواری کردند روند پیگیری پرونده هم‌چنان در قوه قضائیه، در دولت نیز باحضور ایشان تسریع گردد.

پس از یک‌سال پیگیری کمپین سهامداران زیان‌دیده مهر اقتصاد حالا بیشتر از هر زمان دیگری نزدیک به توفیق است. البته پیگیری‌های «فارس من» محدود به اینجا نخواهد ماند. پویش تا تحقق کامل خواسته‌های سهامداران ادامه خواهد داشت. اخبار تکمیلی را در فارس دنبال کنید.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بسوز كه سوز توكارها كند

سوزش شدید انترنسناس از حجاب

هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *