خانه / جشنواره / اقثصا دانها چی بلد هستند که بگویند

اقثصا دانها چی بلد هستند که بگویند

⛔️ *آقای رییسی فقط همین چندتا کار را برای مردم انجام دهید تا همیشه دعاگویتان باشیم.*

۱_ چندهزار تا کانتینر دپو شده در گمرکات کشور را آزاد کنید.کانتینرهایی که با پول ملت رنجدیده وارد کشور شده و پر از کالاهای اساسی است. از سال ۹۷ تا الان توسط دولت روحانی دپو شده است. از برنج و شکر ٬ ذرت ٬ گندم ٬ جو ٬ نهاده دامی تا اقلام مصرفی دیگر. اگر اینها وارد کشور شوند قیمت اجناس پایین میاد.

۲_ هزاران ماشین دپو شده در پارکینگهای ایران خودرو و سایپا را آزاد کنید و بمردم بفروشید تا شاهد کاهش شدید قیمت خودرو باشیم. خودروهایی که به بهانه کمبود یک قطعه چندین سال است خاک میخورد .هدف خودروسازان عرضه کم به بازار بود تا بتوانند قیمت خودرو را بالا ببرند و متأسفانه قیمتها را نجومی کردند.

۳_ صدها کانتینر لوازم یدکی خودرو را که در گمرکات و جزایر قشم .کیش دپو شده را وارد کشور کنیدتا شاهد کاهش شدید قیمت لوازم یدکی خودرو باشیم.

۴_ یک بازنگری جدی و خانه تکانی اساسی در ستاد ملی کرونا و شیوه های درمان آن در کشور انجام دهد. به سخنان متخصصین طب اسلامی و سنتی توجه کنند.در پروتکلهای ستاد کرونا بازنگری جدی انجام دهند. آمارهای کرونا را دقیق و شفافسازی کنند.

۵_ سازمان تعزیرات را از حالت رکود و سکوت نجات داده و فعال کنند. نظارت مستمر و دقیق بر اصناف ٬ بر قیمتها و خدمات و مبارزه جدی با احتکار و گرانفروشی بهترین هدیه به مردم است.

۶_ نظارت ٬ نظارت ٬ نظارت . کلیدواژه مهمی که همه مردم از دولت آقای رییسی انتظار دارند. بر همه امور کشور نظارت دقیق کنید.مردم از رها بودن امورات کشور گله مند هستند.

⭕️ *آقای رییسی همین چندتا کار را تو شش ماه اول انجام دهید .بسیاری از مشکلات مردم حل خواهد شد. مشکل ایران تحریم آمریکا نبود ٬ مشکل ایران سوء مدیریت دولت روحانی ٬ تحریم داخلی ٬و عدم نظارت در کشور بوده و هست.*
https://chat.whatsapp.com/KiYels0bktX5YiSCG2zbqI
نشر حداکثری 👍

🌿🌿🌿🌿🌿

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بسوز كه سوز توكارها كند

سوزش شدید انترنسناس از حجاب

هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *