خانه / جشنواره / جشنواره ملی حاتم

جشنواره ملی حاتم

جشنواره ملی حاتم (حمایت از تولید ملی)

موسسه مطالعات خلیج فارس به عنوان دبیرخانه دائمی جشنواره ملی حاتم (حمایت از تولید ملی) و پس از برگزاری هفت رویداد بزرگ صنعتی و اقتصادی با موضوع توانمندسازی اقتصاد ملی و با حضور مقامات عالیرتبه سیاسی و اقتصادی، کارآفرینان، دانشگاهیان و اصحاب رسانه و براساس بندهای ۲۰ و ۲۱ سیاستهای ابلاغی اقتصاد مقاومتی در نظر دارد هشتمین گردهمایی بزرگ مسئولان دولت و مدیران بنگاههای برتر اقتصاد ایران را با عنوان سومین جشنواره ملی حاتم (حمایت از تولید ملی) در ۱۵ تیر ماه سال ۱۴۰۰ در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیمای ج. ا. ا برگزار نماید.
از آنجا که ایرانیان در تمامی ادوار تاریخ جوانمردی و بخشایندگی را ستوده اند و فارق از هرگونه قومیت گرایی و تعصب، انسانهایی را که منشا آثار خیر و صلاح در زمانه خود بوده اند تجلیل نموده اند؛ کلمه حاتم که در فرهنگ ما ایرانیان با نام جوانمردی سخی و بلند نظر با نام ٬ حاتم طایی ٬ پیوند خورده است و به اختصار (حمایت) (از) (تولید) (ملی) را نمایش میدهد برای این طرح برگزیده شده است.

این طرح بر آن است تا بتواند فصل مشترکی باشد میان بخشهای حامی تولید رقابتپذیر ملی، که با ایجاد فرصت،زیرساخت و تسهیلات مناسب در این امر میکوشند و بنگاههای اقتصادی موفق کشور که از طریق خلق ارزش افزوده در راستای ارتقای کیفیت محصولات و خدمات خود و جلب اعتماد مصرف کنندگان داخلی و بین المللی تلاش میکنند و میکوشیم بازتعریفی داشته باشیم از درونزایی و برونگرایی مد نظر اقتصاد مقاومتی.

تاریخ شروع: سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۹
تاریخ پایان: سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۰
آدرس محل برگزاری: مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیمای ج.ا.ایران

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بسوز كه سوز توكارها كند

سوزش شدید انترنسناس از حجاب

هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *