خانه / جشنواره / نگهداشت محله

نگهداشت محله

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک:
 مدیریت شهری شمال تهران آماده اجرای طرح نگهداشت محله ای، به درخواست شهروندان است
مدیریت شهری منطقه یک در راستای اجرای طرح نگهداشت شهر در روزهای پایانی هر هفته، آماده اجرای این طرح در محلات به درخواست اهالی هر محله است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک افشین خدامی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه با اعلام خبر فوق از شهروندان خواست با توجه به اجرای این طرح که هر پنجشنبه به  صورت هماهنگ در یک محور اصلی برگزار و مورد استقبال نواحی میزبان و شهروندان ساکن آن قرار می گیرد در صورت  نیاز محله شان به اجرای این طرح با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا در برنامه های اجرایی معاونت قرار گیرد.
 خدامی با اشاره به اجرای این طرح در  بزرگراه شهید بابایی گفت: بزرگراه شهید بابایی در محدوده منطقه یک تهرا ن حدفاصل پل امام علی(ع) تا پل استخر
 با بسیج نیروهای خدمات شهری نواحی و استقرار خودروهای تخصصی مکانیزه بزرگراهی در پایان هفته گذشته پاکسازی شد.
سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه یک افزود: این طرح به میزبانی ناحیه ۹ و با حضور کلیه نیروهای نواحی دهگانه منطقه و بیش از ۲۰۰ نفر کارگر پاکبان و فضای سبز و با استقرار خودروهای تخصصی مکانیزه خدمات شهری بزرگراهی اجرا شد.
او گفت: در راستای اجرای این طرح شستشوی المانهای شهری، پاکسازی ورودی ها و خروجی های بزرگراه، لایروبی انهار، عملیات به زراعی، پاکسازی لچکی ها و فضاهای سبز کناری و بهینه سازی مسیر آبیاری، حذف زوائد فیزیکی پیاده رو های جانبی، طعمه گذاری جانوران موذی شهری و… اجرا شد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

سميه سادات سلطانيان

تبلیغات کاندیدها

کاندیدها از امروز برای تبللیغات خود اقدام نمایند۰۹۱۲۰۸۳۶۴۹۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *