خانه / جشنواره / باشگاه ورزشی سرو موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افتتاح شد

باشگاه ورزشی سرو موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افتتاح شد

باشگاه ورزشی سرو “موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس” مصادف با ولادت حضرت ابالحسن علی ابن موسی الرضا (ع) با هدف توسعه سرانه ورزش و بهبود عملکرد کارکنان با  حضور دکتر علی اصغر جعفری؛ مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، معاونین و مدیران موزه سه شنبه اول تیرماه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل موزه؛ “باشگاه سرو” با ۱۵۴ متر مربع مساحت به دستگاه های ورزشی پیشرفته مجهز شده است که در دو سانس ویژه کارکنان با حضور مربی خانم و آقا در هفته میزبان کارکنان و کارمندان موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.
دکتر علی اصغر جعفری؛ مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
بهره برداری سالن ورزشی سرو را در جهت تقویت و توسعه زیرساخت های فرهنگی و ورزشی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ارتقاء سلامتی و نشاط کارمندان با استفاده از امکانات و دانش روز برای رسیدن به زندگی سالم بیان کرد و بر بکارگیری مربیان نمونه بدنسازی در راستای درست فعالیت های ورزشی تاکید کرد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

صیحه آسمانی

به گزارش سید احمد حسینی ماهینی خبرنگار ماهین نیوز ایا پرواز هزاران پهباد و موشک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *