خانه / دارالقران / همکاری شهرداری منطقه یک و منابع طبیعی

همکاری شهرداری منطقه یک و منابع طبیعی

با همکاری شهرداری منطقه یک و منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران
سند طرح مدیریت بهره وری بوستان های چهارگانه جنگلی شمال تهران امضا شد

اسناد بهره وری  بیش از ۱۳۷ هکتار از بوستان های چهارگانه جنگلی شمال تهران با قرارداد مابین سید حمید موسوی شهردار منطقه یک و علینقی حیدریان مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران امضا شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه با اعلام این خبر اظهار داشت:چندی پیش اسناد مدیریت بهره وری از بوستان های کهف الشهدا و رحمان آباد به متراژ بیش از ۲۵ هکتار با همکاری منابع طبیعی استان تهران به شهرداری منطقه یک واگذار شد و ۲۳ خرداد ماه نیز اسناد بوستان های آبک وگلابدره به متراژ بیش از ۱۱۱ هکتار به امضا رسید و نگهداشت و توسعه این محدوده در اختیار شهرداری منطقه یک قرار گرفت.

موسوی گفت: این اقدام با هدف توسعه کمربند سبز حریم شهر تهران و جلوگیری از ساخت و سازها در این محدوده اجرا شد و شهرداری منطقه یک نیز تمام توان خود را برای صیانت از این محدوده سبز شهری و توسعه قطب گردشگری شمال تهران به کار خواهد بست تا ارتفاعات به عنوان سرمایه های عمومی شهر حفظ و سبز شود.

شهردار منطقه یک تصریح کرد: طرح توسعه این بوستان ها با حضور مشاورین مورد بررسی قرار می گیرد تا از بین پیشنهادهای  ارائه شده طرح های قابل اجرا مورد تصویب قرار گرفته و به اجرا برسد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

www.gp.org

Donate

March 19th, 2003. The United States invaded Iraq. The public premise for the invasion was …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *