خانه / جشنواره / کارگاه “آموزشی – تخصصی تاریخ شفاهی”

کارگاه “آموزشی – تخصصی تاریخ شفاهی”

در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد
ثبت نام کارگاه “آموزشی – تخصصی تاریخ شفاهی” شروع شد

واحد تاریخ شفاهی معاونت آموزش و پژوهش موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تابستان ۱۴۰۰ کارگاه آموزشی – تخصصی تاریخ شفاهی با گرایش انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه؛ حسن اشتری؛ معاون آموزش و پژوهش موزه اظهار داشت: کارگاه آموزشی – تخصصی تاریخ شفاهی یک دوره ۲۰ ساعته کوتاه مدت است که با حضور اساتید مجرب دانشگاهها برگزار خواهد شد. در پایان این دوره به فراگیرها گواهینامه معتبر آموزشی از دپارتمان آموزش تخصصی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داده خواهد شد.
وی عنوان کرد: کلاس های این دوره از آموزش به صورت ترکیبی (مجازی و حضوری) برگزار خواهد شد؛ به نحوی که بخش تئوری – نظری به صورت مجازی و بخش کارگاهی آن به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود. ضمناً به افرادی که حائز بیشترین نمره قبولی در آزمون این دوره از کارگاه ها باشند؛ پروژه های تاریخ شفاهی با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سپرده خواهد شد.
حسن اشتری شروع برگزاری کارگاه آموزشی – تخصصی تاریخ شفاهی را ابتدای تیر ماه عنوان کرد و گفت: دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و پژوهشگران عرصه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از تخفیف ویژه‌ای برخوردار هستند. همچنین برای خانواده های معظم شهدا، جانبازان و پیشکسوتان عرصه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تخفیفی در نظر گرفته شده است.
شایان ذکر است؛ علاقمندان می توانند جهت ثبت نام تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۰ به سایت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مراجعه کنند و یا با شماره تماس ۸۸۶۵۷۰۲۶ داخلی ۸۲۹ جهت ثبت نام اقدام کنند. همچنین علاقه مندان می توانند با مراجعه حضوری به “واحد دپارتمان آموزشی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس” ثبت نام کنند.
هزینه این دوره آموزشی ۳۵۰ هزار تومان است که با توجه به محدودیت تعداد ثبت نامی، اولویت با اشخاصی است که زودتر ثبت نام کرده اند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *