خانه / جشنواره / رییسی برنده است

رییسی برنده است

🔸تقسیم کار جبهه اصلاح طلبان، برای ریاست جمهوری لاریجانی!

 

🔺بر اساس اخبار رسیده جبهه اصلاح طلبان آرایش انتخاباتی خود را به گونه ای طراحی نموده است که نهایتا در دو قطبی رئیسی_ لاریجانی بتواند لاریجانی را به صندلی ریاست جمهوری برساند.

 

🔺 جهانگیری، تاج زاده، پزشکیان، آذری جهرمی، فیروزآبادی و… به عنوان چهره های اصلی در کنار شبکه های خود فعال شده و در پلتفرم های اینترنتی در حال بیان راهبردهای جریان اصلاحات و اعتدالیون هستند. این افراد را هسته سخت اصلاحات مامور کرده تا آرایشی تهاجمی در انتخابات پیش رو اتخاذ نماید.

 

🔺در این رابطه محمد جواد ظریف ابتدا وارد میدان شد و تلاش کرد تا موضع سیاست خارجی را به میدان آورده و آن را در سپهر سیاسی کشور جهت قطبی سازی تثبیت نماید و از طریق آن تولید هیجان نماید و مشاهده می شود که شبکه و کلاینت وی نیز در فضای رسانه و سیاسی فعال و به ضریب دهی به موضوع سیاست خارجی پرداختند.

 

🔺از جانب دیگر اسحاق جهانگیری نیز به عنوان نماد یک مدیر تکنوکرات به میدان آمد و در فضای کلاب هاوس تلاش کرد تا به شفافیت برخی موانع فعالیت های دولت پرداخته و از نیروهای مسلحی سخن به میان بیاورد که نفت را فروخته و پول آن را به خزانه واریز نکرده اند.

اسحاق جهانگیری در این زمینه تلاش دارد تا با روحیه تهاجمی و طبق کلیدواژه شفافیت، موانع حکمرانی اصولی را مطرح نماید!

 

🔺 مصطفی تاج زاده نیز به عنوان نماد اصلاح طلبان ساختاری و جنبشی، علاوه بر افزایش سقف مطالبات جریان اصلاحات و طیف اصلاح طلبان پیشرو می کوشد تا موضوع اصلاحات ساختاری، ضرورت پیگیری پروژه نجات ملی و …را مطرح و زمینه های شکل گیری جبهه رقیق در جبهه اصلاحات به ویژه با طیف های دموکراسی خواهی همچون نهضت آزادی و ملی-مذهبی را فراهم سازد.

 

🔺اما مسعود پزشکیان مامور است تا تلاش نماید با وجهی عدالت خواه و نیز چهره ای متناسب با مطالبات قومیت ها فعال شده و از کرانه های قومیتی به جلب و جذب آراء پرداخته و اتحادهایی مساله محور با عدالتخواهان را دنبال نماید

 

🔺 آذری جهرمی و فیروزآبادی نیز در حوزه آزادی ها و با پسوندهایی همچون مخالفت با فیلترینگ و آزادی اینترنت، سبک زندگی و… وارد عرصه شده و از جانب دیگر در پلتفرم ها و زیرساخت ها در این کمپین ایفای نقش خواهند کرد.

 

🔺 بررسی ها نشان می دهد هسته سخت اصلاحات و اعتدالیون با ترکیبی اینچنینی و با اضافه شدن چهره ها و فعالان دیگر، بازی های مختلفی را شکل داده و با تغییر موقعیت هر یک از افراد گفته شده در بالا، فلش تهاجم را نه تنها علیه حاکمیت و رئیسی نشانه خواهند رفت که ضمن شکل دهی به مغناطیسی از مطالبات، فضای صیانت برای کاندیدای مورد نظر خود را نیز فراهم می کنند

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *