خانه / غزنه تا غزه / اعتصاب عمومی در فلسطین در قدس ، کرانه باختری و سایر مناطق اشغالی

اعتصاب عمومی در فلسطین در قدس ، کرانه باختری و سایر مناطق اشغالی

گزارش تصویری از اعتصاب عمومی در فلسطین

گزارش تصویری از اعتصاب عمومی در فلسطین

مردم فلسطین در قدس ، کرانه باختری و سایر مناطق اشغالی در پاسخ به دعوت جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ( حماس ) و در حمایت از مردم مظلوم غزه که زیر بمباران شدید رژیم صهیونیستی قرار دارند ،‌امروز ( سه شنبه ) دست به اعتصاب عمومی زدند.

 

العالم فلسطین اشغالی

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) طی بیانیه‌ای عموم فلسطینیان در قدس، کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی را به اعتصاب سراسری امروز (سه‌شنبه) و برپایی راهپیمایی‌های گسترده به سمت نقاط درگیری با اشغالگران اسرائیلی و مسدود کردن تمامی جاده‌ها و مسیرها به روی شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست دعوت کرد.

این جنبش تاکید کرد که ملت فلسطین به آزادی سرزمین خود امیدوار است و حمایت از مقاومت، تنها راه پایان دادن به جنایات دشمن و تعدی علیه محله شیخ جراح، مسجد الاقصی و غزه است.

حماس بیان کرد که در این لحظات تاریخی تمامی فلسطینیان باید دست به دست هم داده و این راه را با عزم و اراده‌ای پولادین ادامه دهند و دشمن را مجبور کنند که حقوق این ملت را به رسمیت شناخته و به جنایات خود علیه آن پایان دهد.

این جنبش ضمن ستودن مقاومت و پایداری فلسطینیان در سرتاسر فلسطین، تاکید کرد که شعارهای حمایت‌آمیز از مقاومت در کرانه باختری و اصرار ساکنان غزه به حمایت از مقاومت به رغم ادامه جنایات وحشیانه دشمن، بیانگر این است که جهت قطب نمای این ملت واضح و روشن است و مقابله همه جانبه با دشمن زوال و نابودی آن را نزدیک‌تر خواهد کرد.

شهرهای مختلف سرزمین‌های اشغالی فلسطین شاهد دور جدید مقاومت مردم فلسطین است. اقدامات رژیم صهیونیستی برای تخریب و اشغال محله شیخ جراح در بخش شرقی بیت المقدس اشغال شده، موجب آغاز دور جدیدی از درگیری‌ها در سرزمین‌های اشغالی و ادامه این درگیری‌ها منجر به اعتراضات جهانی به جنایات صهیونیست‌ها شده است.

نیروهای اشغالگر صهیونیست از دوشنبه هفته گذشته (۲۰ اردیبهشت) حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی ها را شروع کردند که تاکنون در اثر این حملات ۲۱۸ فلسطینی شهید و یک هزار و ۲۳۵ دیگر زخمی شدند. مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست ها و حملات به غزه، اقدام به موشک باران سرزمین های اشغالی کرده است.

ایرنا

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

La membresía de Palestina en las Naciones Unidas es definitiva y su veto no es válido, por lo que Israel siempre será destruido Ahmad Mahini, el candidato a la presidencia de Estados Unidos

چرا به قدس برویم

لماذا الذهاب إلى القدس؟ القدس هی القبله الأولى للمسلمین. وصلى هناک جمیع الأنبیاء. کما یجب على إسرائیل ألا تمنع الصلاه لأن أقسى الناس عند الله هو الذی یعرقل المسجد. ویجب إزالته. ولذلک فإن خطتنا هی أن یجتمع جمیع شعوب العالم فی بعلبک وبعد زیاره خوله بنت الحسین (ع) التوجه إلى القدس، وهی لا تبعد سوى ربع میل بالسیاره. ولکن لکی لا یلتمس العدو الصهیونی عذراً، سنسیر بلا معدات، وحتى بلا سلاح، وبلا مال، وسنذهب للحج، ووعدنا أن نزور بعلبک خلال ساعه واحده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *