خانه / از خراسان تا فلسطین / هم اوا با ارزو ها

هم اوا با ارزو ها

همایش  هم اوا با ارزو ها در برج میلاد با سخنرانی دکتر جم و اقامحمدی

روابط عمومی موسسه برگ زیتون، نستوه جهان بین گفت: در این جشنواره دو پروژه مورد نظر است یکی «هم آوا با آرزو‌ها» که مخصوص رده سنی ۸ تا ۱۵ سال است که در حقیقت یک طرح استعدادیابی است و به مخاطبان کمک می‌کند که از طریق بازی‌های مبتنی بر هوش‌ها نه گانه، با توانایی‌ها و استعداد‌های خودشان بیشتر آشنا شوند و بدانند که برای پیگیری چه زمینه‌های شغلی در آینده مناسبتر هستند.

وی افزود: این برنامه همراه است با کوشش ما برای شنیدن صدای این بچه‌ها و این که چه رویایی در سر می‌پروانند و این که یاد بگیرند که با توجه به استعدادهایشان چگونه باید رویا‌های خود را محقق کنند. چنانچه امکان ادامه این طرح فراهم شود در نظر است که در مراحل بعد با شکل دهی مدرسه هم آوا با آرزو‌ها با شناختی که از این بچه‌ها پیدا کرده ایم آن‌ها را وارد فرایندی کنیم که بتوانند با یک سری برنامه‌های آموزشی و تربیتی استعداد‌های خود را شکوفا کنند و فردای بهتری برای خود و جامعه محقق کنند.

معاون فرهنگی موسسه هم آوا تصریح کرد: پروژه دوم که برای رده سنی ۱۵ تا ۲۵ سال است می‌کوشد که در یک فرایند غربالگری با انتخاب ۱۰۰ جوان واجد شرایط کارآفرینی آن‌ها را وارد فرایند شکل دهی یک کسب و کار کارآفرینانه فناورانه کند تا آن‌ها با اصول این نوع از کارآفرینی آشنا شده و بتوانند در صورت تمایل برای خود خلق ایده کرده و با ایجاد یک تیم کاری کسب و کار مستقلی ایجاد کنند.

جهان بین تاکید کرد: در پایان این دوره کسانی که از عهده آزمون‌ها به خوبی بر آمده و بتوانند یک تیم ایده خوب تشکیل دهند از سوی شتابدهنده هم آوا مورد حمایت و پشتیبانی قرار می‌گیرند تا امکانات بیشتری برای ایجاد یک کسب و کار موفق بیابند.

مدیر برنامه توانمندسازی کارآفرینانه موسسه هم آوا در پایان گفت: مراسم افتتاحیه جشنواره «هم آوا با آرزوها» روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ و از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن همایش‌های بین المللی برج میلاد برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است جشنواره استعدادیابی «هم آوا با آرزوها» در قالب طرح توانمندسازی دو هزار و ۲۰ محله محروم کشور در منطقه ۱۲ تهران برگزار و توانمندسازی محلات در قالب توکنایز با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام، بسیج، امور مساجد، شهرداری، شورایاران، سازمان بهزیستی، صندوق کارآفرینی امید، اوقاف، پست بانک، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هلال احمر و… در جهت شناسایی نیازمندان و رفع مشکلات آنان اجرا می‌شود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اتش بس در غزه

موقع صلح حدیبیه هست باید به زیارت قدس رفت با دست خالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *