خانه / جشنواره / مسیر سواره تجریش در طرح خیابان کامل

مسیر سواره تجریش در طرح خیابان کامل

نیمی از مسیر سواره تجریش در طرح خیابان کامل، پیاده راه می شود
نیمی از عرض معبر سواره رو خیابان شهرداری حد فاصل میدان تجریش تا میدان قدس با اجرای طرح خیابان کامل به پیاده راه  اختصاص می یابد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: یکی از طرح های اجرایی در پیوند با طرح میدانگاه صالحیه(ع)، پیاده راه سازی و یکطرفه کردن خیابان شهرداری حد فاصل میدان تجریش تا میدان قدس و استفاده از ظرفیت خیابان حمید در شمال بیمارستان شهدای تجریش به عنوان مسیر حرکتی محور شرق به غرب  است که ۵٠ درصد عرض معبر عبوری و سواره خیابان شهرداری به یک مسیر دوچرخه و عبور اتوبوس اختصاص می یابد و  ما بقی به فضای شهری و پیاده راه اضافه خواهد شد.
موسوی افزود: میدان تجریش و خیابان شهرداری با توجه به سابقه ی تاریخی و نقشی که این میدان به عهده دارد
یکی از نقاط بسیار مهم شهر تهران است که با توجه به امامزاده صالح(ع)، بیمارستان شهدای تجریش،بازارقدیم و مجتمع های تجاری و… نقطه ی بسیار مهمی جهت تبادل سفرهای مذهبی،درمانی،گردشگری، طبیعی و…به شمار می آید بر همین اساس نیاز به یک طرح ساماندهی مد نظر قرار گرفت.
 شهردار منطقه یک افزود: جهت اجرای این طرح از یکسال پیش جلسات متعددی با پلیس راهور، سازمان ترافیک و معاونت ترافیک شهرداری تهران، مشاورین فعال در حوزه ی حمل و نقل و ترافیک برگزار و همه جنبه ها و دغدغه های مردم مورد بررسی قرار گرفت و راههای مختلف پیشنهاد و بهترین آیتم و طرح، نهایی و مورد تصویب و تایید تمام مسئولین ذیربط و دست اندرکاران این موضوع قرار گرفت.
موسوی گفت: پایانه تجریش محل ایجاد آلودگیها و برهم خوردن نظام پیاده ی آن مسیر شده بود و ما نمی توانستیم از این عرصه به نحو احسن استفاده کنیم و ورودیه امامزاده و بازار  به یک گره ی ترافیکی و یک بهم ریختگی در سیما و منظر شهری تبدیل شده بود.
این مقام مسئول تصریح کرد: جمع آوری پایانه  اتفاقی در جهت رفع معضلات شهری این محدوده بود و اکنون توقف اتوبوس را در حاشیه ی میدان تجریش نخواهیم داشت و اتوبوس، مسافر را فقط پیاده و سوار می کند و بلافاصله ادامه مسیر می دهد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بسوز كه سوز توكارها كند

سوزش شدید انترنسناس از حجاب

هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *