خانه / جشنواره / بحرین برای ازادسازی قدس

بحرین برای ازادسازی قدس

شیخ عیسی قاسم: ملت بحرین برای ازادسازی قدس جان خود را فدا می کند

شیخ عیسی قاسم: ملت بحرین برای ازادسازی قدس جان خود را فدا می کند

روحانی برجسته بحرینی گفت که ملت بحرین با عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر اسرائیل مخالف است.

 

العالم بحرین

شیخ عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین گفت که بحرینی ها حاضرند که جان خود را برای آزادسازی قدس و مسجدالاقصی

در راه خدا فدا کنند.

شیخ عیسی قاسم در مراسمی به مناسبت روز جهانی قدس گفت : قدس امروز از گذشته نزدیک تر شده و درگیری ها درباره آن برای آزاد سازی کامل آن از قبضه صهیونیست ها ها ادامه دارد.

وی افزود: میان صهیونیست و اشغال مسجدالاقصی ، مانعی مستحکم قرار دارد و این مانع از سوی مردانی است که قلبانشان از آهن سخت است و اخرت خود را به دنیایشان نمی فروشند.

وی تاکید کرد: قدس اکنون بیش از هر زمان دیگری به آزادی از چنگال صهیونیست‌ها و پاکسازی کامل از لوث وجود آن‌ها نزدیک است. این را به رغم آن که اسرائیل بر یهودی سازی آن اصرار می‌کند و به رغم طرح معامله قرن و توطئه عادی سازی روابط که تعدادی از کشور‌های عربی قدم در آن راه گذاشته و ننگ و عواقب وخیم آن را برای خود خریده اند، می‌گوییم.

آیت الله شیخ عیسی قاسم تاکید کرد: ملت بحرین با مرگ در راه خدا و آزادی مسجدالاقصی و قدس و فلسطین و حفظ امت و دین و وحدت آن مشکلی ندارد. عزم آن‌ها در راه جهاد با دشمنان خداوند سست نمی‌شود. ملت ما از قیام اهالی قدس در باب العامود و دیگر مناطق برای حمایت از مقدسات امت اسلامی حمایت می‌کند. قیام باب العامود دستاوردی اولیه و جدی است و مقدمه انفجار تکان دهنده فلسطینیان و اعراب و مسلمانان آزاده است که قهرمانان مقاومت در صدر آن قرار دارند. راه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، همان راه خسران و راه جهنم برای همه کسانی است که در مسیر آن هستند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *