خانه / غزنه تا غزه / پیاده راه تجریش

پیاده راه تجریش

پیاده راه تجریش، طرحی برای رسیدن به شهری انسان محور است
⬅️ انسان محور شدن شهر، آرام شدن ترافیک، توسعه فضای سبز و غلبه ی فضای پیاده بر سواره نتیجه اجرای طرح های موضوعی و موضعی پیاده راه تجریش است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار کرد: مجموعه اقداماتی که در خیابان های شریعتی، شهرداری و میدان تجریش و خیابان حضرت ولیعصر(عج) در راستای ثبت جهانی این خیابان در حال انجام است مجموعه ای از طرح های موضوعی و موضعی است که تحویل شهروندان خواهیم داد.
شهردار منطقه یک در خصوص مراحل اجرای طرح پیاده راه تجریش گفت:
اجرای پیاده راه خیابان شهرداری و یکطرفه شدن این خیابان به طول ۵٠٠ متر که تملکات آن انجام شده است، بلافاصله بعد از طرح قدمگاه که ظرف مدت ٢ ماه انشالله تحویل خواهیم داد،  وارد فاز اجرا می شود.
موسوی با بیان اینکه شهروندان نسبت به اجرای طرح جمع آوری پایانه تجریش نگرانی نداشته باشند گفت: من به عنوان خدمتگزار مردم این قول را می دهم که نتیجه ی کار انشالله مطلوب نظر مردم شریف، مراجعین و ساکنین و کسبه ی تجریش و اطراف خواهد بود.
او افزود: شهروندان مطمئن باشند همانطور که طرح رفیوژ سبز خیابان شریعتی را شروع کردیم و قول دادیم ظرف مدت یکسال به یک فضای سبز و  محیطی آرام تبدیل شود، پیگیر پیاده راه سازی و پوشش انهار در این خیابان هم هستیم که آن هم می تواند طرح باغ راه را در  شریعتی کامل کند.
موسوی ابراز امیدواری کرد اجرای این طرح ها همانطور که در چشم انداز تهران ۱۴۰۰ دیده شده، شهر را به سمت سیما و منظر ایرانی و اسلامی حرکت دهد تا هم شهروندان با توسعه قلمروهای عمومی شهر به حقوق عمومی خودشان برسند و هم کسبه  بتوانند در محیطی مناسب کسب و کار بهتری داشته باشند و مردم نیز با خیال راحت و با امنیت بیشتر در فضاهای تجاری و گردشگری تردد کنند و از اماکن  متبرکه منطقه و فضاهای فرهنگی و مذهبی منطقه نیز استفاده بهینه داشته باشند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Milisi global melawan Israel Milisi internasional dan kelompok pendukung Gaza yang sedang dibentuk mengumumkan akan segera berpartisipasi dalam karnaval delapan miliar bersama anggotanya. Mereka telah menyaksikan masa-masa pertempuran untuk menghancurkan Israel dengan tangan kosong

میلیشیای جهانی علیه اسرائیل

میلیشیای جهانی علیه اسرائیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *