خانه / جشنواره / با روزه گرفتن به وظیفه‌ام عمل می‌کنم

با روزه گرفتن به وظیفه‌ام عمل می‌کنم

اظهارات ستاره NBA در مورد روزه داری: با روزه گرفتن به وظیفه‌ام عمل می‌کنم+عکس

ستاره مسلمان لیگ بسکتبال NBA اظهارات جالبی را در مورد مسلمانی و روزه‌داری اش عنوان کرد.

اظهارات ستاره NBA در مورد روزه داری: با روزه گرفتن به وظیفه‌ام عمل می‌کنم+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، کایری اروینگ ستاره مسلمان لیگ بسکتبال NBA و تیم ملی آمریکا در اظهاراتی به مسلمان شدن و روزه گرفتن در ماه رمضان پرداخته و برای اینکه می‌تواند این کار را انجام دهد، سپاسگزار خداوند است.

او در نشست خبری در این خصوص گفت: با بسیاری از خواهران و برادران مسلمانم همراهی و مشارکت می‌کنم و زندگی مسالمت آمیزی داریم. روزه گرفتن هم انجام وظیفه‌ام در برابر خداوند است و به آن اعتقاد دارم. روزه داری جزئی از مسلمانی است و خوشحالم که آن را انجام می‌دهم.

گارد راس تیم بروکلین نتز که با تیم ملی آمریکا قهرمانی المپیک و جام جهانی را نیز در کارنامه دارد، عنوان کرد: وقتی روزه می‌گیرید و بازی می‌کنید به این فکر نمی‌کنید گرسنه یا تشنه هستید، بلکه تمام تمرکزتان به بازی است. این کار موجب تحولات گستره در ذهن و قوی تر شدن قدرت ذهنی‌تان می‌شود.

اورینگ سال گذشته در اعتراض به نژادپرستی و کشته شدن چند سیاهپوست در آمریکا در ادامه NBA شرکت نکرد. او در شیوع ویروس کرونا نیز کمک های خیرخواهانه ای را انجام داد و تصاویر آن در رسانه‌ها منتشر شد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

200هزار نفر در بیت المقدس نماز خواندند

۱۵۰هزار نفر در بیت المقدس نماز خواندند

۲۰۰هزار نفر در بیت المقدس نماز خواندند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *