خانه / جشنواره / ستاد “خادم منتظر” منطقه

ستاد “خادم منتظر” منطقه

مشاور شهردار تهران در ستاد “خادم منتظر” منطقه یک:
همه نیازمندان با مدیریت گروه های داوطلب، از کمک های مومنانه بهره‌مند می شوند
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سعید صادقی مشاور شهردار تهران و رئیس ستاد دائمی “خادم منتظر” در نشست با سید حمید موسوی شهردار منطقه یک با بیان خبر فوق اظهار کرد: مدیریت فعالیت‌های داوطلبانه شهر و اقدامات خیرخواهانه، استفاده از ظرفیت نیروهای داوطلب و جلب همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و  جلوگیری از موازی کاری سازمان ها و نهادهای مردمی از اهداف طرح خادم منتظر است.
او گفت: در طرح این ستاد قرار است با همکاری تشکل های مردم نهاد، گروه های جهادی، مؤسسات خیریه، معتمدان محلی داوطلب و کانون های مساجد شهر برای حضور داوطلبانه مردمی در مراسم مرتبط و کمک به نیازمندان برنامه ریزی های مؤثر انجام شود تا تمامی افراد نیازمند از آن برخوردار شوند.
شهردار منطقه یک نیز ضمن مشخص نمودن اعضای این ستاد در شمال تهران و تشریح پاره ای از اقدامات نیکوکارانه در این منطقه گفت: مشارکت های مردمی منطقه یک با راهبری مدیران ذیربط در مبحث کمک های مومنانه در سطح کشور از جمله سیل گلستان و زلزله کرمانشاه قابل توجه بوده و در راستای ایجاد انسجام بیشتر در خدمات رسانی به نیازمندان جلسات متعددی با تشکل های مردم نهاد برگزار شده و در کنار آن بانک اطلاعاتی خوبی از خانواده های نیازمند تهیه شده است.
موسوی گفت: این منطقه آمادگی دارد با مشارکت های مردمی و اقدامات داوطلبانه افراد خیر و نیک اندیش در راستای کمک های مومنانه به افراد نیازمند قدم های موثری را بردارد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

دوسالانه ونیز

به گزارش سمیه سادات سلطانیان خبرنگار ماهین نیوز  در جشن دوسالانه ونیز: خراسانی‌زاده: رژیم صهیونیستی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *