خانه / اسلم قزوینی / روز بزرگداشت روان شناس

روز بزرگداشت روان شناس

مصاحبه اختصاصی

🔶 *باید در کنار رئیس جمهور ، وزرا،استانداران و قضات یک مشاور روان شناس حضور داشته باشد*
♦ درخواست غربالگری ملی درحوزه سلامت روان داریم

▪ رییس سازمان نظام روانشناسی گفت: از آنجایی که در شرایط بحران هستیم و مردم در فشار اقتصادی، از دست دادن شغل، از دست دادن عزیزان، مشکلات درون خانوادگی و… هستند قطعا سلامت روان آنها خدشه دار می‌شود بنابراین دومین پیشنهاد ما به ستاد ملی این بود که غربالگری ملی در حوزه سلامت روان انجام شود و این کار توسط کمیته امداد، سازمان بهزیستی، وزارتخانه ها و… انجام شود و ما هم به عنوان سازمان بر انجام این برنامه ملی نظارت کنیم تا برای مردم شناسنامه سلامت روان صادر شود.

▪ دکنر محمد حاتمی گفت: از کمیسیون بهداشت و درمان مجلس می‌خواهیم حرف های را بشنود و براساس نیازی که جامعه دارد اقدامات لازم را انجام دهند چرا که بالاخره آنها نماینده مردم هستند.

▪ وی با تاکید بر اینکه فضای مجازی دغدغه اصلی سازمان در دوران کرونا بود و در این راستا تلاشهای زیادی انجام دادیم، افزود: دولت و مجلس نباید گوش خود را در مقابل مسائل روانشناسی گرفته و سخنان ما را نشوند. زمان آن رسیده که بر اساس طرحها و نیازهای جامعه سخنان ما را بشنوند.

▪ حاتمی افزود: من معتقدم رئیس جمهور، وزراء، استانداران، قضات و تمامی مسولین باید درکنار خود روانشناس داشته باشند چون به وضوح به چشم می‌آید که مسئولین به دلیل نداشتن یک روانشناس تصمیماتی اتخاذ میکنند که از بعد روانشناسی درست نیست و با حرف هایشان مردم را عصبی می‌کنند و نباید بگذاریم در مجادلات بی حاصل که گاها پیش می آید روح و سلامت روان مردم اسیسب ببیند، پس لازم است که در کنار همه آنها یک مشاور باشد طریقه حرف زدن درست با مردم را یاد بدهد.

▪ حاتمی گفت: با دستگاههای مختلف تفاهم نامه های داشته ایم مانند کمیته امداد، بنیاد شهید ،بهزیستی و دانشگاهها برای ایجاد مراکز مشاوره روانشناسی و اقدامات لازم صورت گرفته است…..👇
https://www.migna.ir/news/53180/preview/

@MignaChannel 💫

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

سميه سادات سلطانيان

تبلیغات کاندیدها

کاندیدها از امروز برای تبللیغات خود اقدام نمایند۰۹۱۲۰۸۳۶۴۹۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *