خانه / جشنواره / دولت ارز دولتی را برای انتخابات می گیرد

دولت ارز دولتی را برای انتخابات می گیرد

حسینی‌کیا با انتقاد از گرانی کالاهای علیرغم تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی:
دولت ارز دولتی گرفت اما مرغ گرانتر شد
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید هرچند دولت در جریان بررسی بودجه ۱۴۰۰ ادعا کرد در صورت حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، قیمت کالاهای اساسی مانند مرغ و… افزایش چشم گیری می‌یابد اما در حال حاضر با وجود تداوم ارز دولتی، قیمت مرغ در برخی مغازه‌ها به ۴۰ هزار تومان نیز رسیده است.
جواد حسینی کیا

سیدجواد حسینی کیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از افزایش قیمت مصوب مرغ، گفت: هرچند دولت در جریان بررسی بودجه ۱۴۰۰ ادعا کرد در صورت حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، قیمت کالاهای اساسی مانند مرغ و… افزایش چشم گیری می‌یابد و خواستار استمرار تخصیص ارز دولتی بود اما در حال حاضر شاهدیم با وجود تداوم ارز ۴۲۰۰ تومانی قیمت مرغ در برخی مغازه ها به ۴۰ هزار تومان نیز رسیده است.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت نتوانست بازار مرغ را مدیریت کند، افزود: دلالان در بازار آشفته کنونی مرغ جولان می‌دهند و در برخی موارد قیمت‌ها را سلیقه ای تعیین می کنند.

دستگاه‌های امنیتی و نظارتی باید با پیگیری، محل هزینه کرد ارز ۴۲۰۰ تومانی را مشخص کنند

وی با بیان اینکه دستگاه‌های امنیتی و نظارتی باید با پیگیری، محل هزینه کرد ارز ۴۲۰۰ تومانی را مشخص کنند، اضافه کرد: برخی از مرغداران ادعا می‌کنند که تولید مرغ با شرایط کنونی برای آنها مقرون به صرفه نیست در صورت درستی این ادعا باید از ابتدای امر تدابیر لازم اتخاذ می‌شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: د

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بسوز كه سوز توكارها كند

سوزش شدید انترنسناس از حجاب

هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *