خانه / جشنواره / گاندی سانسور نشده را به شبکه خانگی بدهید

گاندی سانسور نشده را به شبکه خانگی بدهید

*🔴مجادله لفظی حسن روحانی با علی عسگری در جلسه هیات دولت درباره گاندو

🔹چهارشنبه صبح در جلسه هیات دولت، حسن روحانی شروع به اعتراض به رئیس صدا و سیما درباره سریال گاندو۲ می‌کند که علی عسگری هم جواب تندی به او می‌دهد.

🔹 علی عسگری وقتی با اعتراض تند حسن روحانی مواجه می شود به رئیس جمهور می گوید: در آمریکا و انگلیس چنین سریال هایی که اقتدار دستگاه امنیتی را نشان می دهد زیاد تولید می شود و گاندو هم دارد این اقتدار و امنیت را که فرزندان این مردم با رشادت بوجود آوردند را به تصویر می کشد و من این حجم از ناراحتی را نمی فهمم.

🔹بحث دو طرف بالا می گیرد و با وساطت برخی اعضای دولت پایان می یابد.

🔻این چندمین مجادله لفظی علی عسگری با روحانی در دو ماه گذشته است. پیش از نوروز هم روحانی به علی عسگری اعتراض می کند چرا این همه گرانی ها را نشان می دهید و باعث نگرانی مردم می شوید، بروید انبارهای پر از کالا را نشان دهید که علی عسگری هم بلافاصله جواب می دهد: “ما به اندازه کافی نشان داده ایم کالا هست باید درد مردم را که در عدم نظارت دستگاه های اجرایی بوجود آمده نشان دهیم تا مردم بدانند ما درد و دل آنها را می گوییم، نمی توانیم فقط یک طرفه از دولت تعریف کنیم و ضعف ها را بپوشانیم.”

🔹در همین جلسه روحانی با اشاره به تحلیل های معاونت سیاسی صداوسیما درباره بایدن و یکی دانستن آن با ترامپ میگوید: معلوم نیست چه آدم های بی عقلی در صدا و سیما نشسته اند که میگویند بایدن مثل ترامپ است تا همین الان تیم بایدن از طریق چند کشور به ما پیغام داده است و مشخص است وضع با قبل فرق کرده است.

🔹علی عسگری در پاسخ به این حرف می گوید: آقای دکتر روحانی اولا خود شما هم گفتید بایدن فرقی با ترامپ ندارد بعدش هم هر وقت پیغام هایی که شفاهی به شما دادند عملیاتی شد و راستی آزمایی هم شد آن وقت ما هم در صدا و سیما می گوییم بایدن با ترامپ فرق دارد تا آن زمان موضع صدا و سیما موضع صریح رهبر انقلاب است، یعنی تحریم ها را بردارید و عملیاتی و راستی آزایی بشود بعد موضع جمهوری اسلامی نسبت به ترامپ متفاوت خواهد شد.

باید در شبکه خانگی هم پخش ش.د

🔹در دو هفته اخیر هم اعضای مختلف دولت برای توقف پخش گاندو۲ تلاش کردند اما ایستادگی‌ها باعث شد ۱۴ قسمت آماده شده سریال کامل پخش شود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

دوسالانه ونیز

به گزارش سمیه سادات سلطانیان خبرنگار ماهین نیوز  در جشن دوسالانه ونیز: خراسانی‌زاده: رژیم صهیونیستی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *