خانه / جشنواره / آیا فروپاشی روسیه نزدیک است؟

آیا فروپاشی روسیه نزدیک است؟

پسکوف: واقعیت در خط مرزی اوکراین نگران کننده است

شفقنا- سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که اوضاع در خط مرزی دونباس در شرق اوکراین ترسناک و غیرعادی است.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از اسپوتنیک، «دیمیتری پسکوف»، سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز جمعه اعلام کرد که واقعیت در خط مقدم دونباس در شرق اوکراین ترسناک است و تحرکات ارتش اوکراین فردی نیست، بلکه چندگانه است.

او با بیان اینکه موضع روسیه در این خصوص کاملاً سازنده است، افزود: در عین حال اتخاذ تدابیر اضافی برای تأمین امنیت کشور ضروری است.

پسکوف افزود: متأسفانه اوضاع در خط مرزی نگران کننده و غیرعادی است و تحرکات نیروهای مسلح اوکراین فردی نیست، بلکه چندگانه است. نیروهای ناتو و غیره.

او گفت: درباره اظهارات که در کیف در مورد نیاز به جذب نیروهای ناتو و غیره مطرح شده است، فکر می کنم چنین اظهاراتی خود گویای این مسئله است.

دفتر اطلاع رسانی وزارت دفاع اوکراین پیشتر اعلام کرده بود که واشنگتن قول داده است در صورت وخیم تر شدن وضعیت دونباس، از کییف پشتیبانی کند.

«اوگنی بوگینسکی»، مدیر سابق اداره معاهده بین المللی در وزارت دفاع روسیه معتقد است که تضمین های آمریکا درباره کمک به اوکراین در صورت درگیری با روسیه می تواند در تهیه سلاح و تشدید سیستم تحریم نه مداخله مستقیم است.

این خبر را در اسپوتنیک می توانید ببینید.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

دوسالانه ونیز

به گزارش سمیه سادات سلطانیان خبرنگار ماهین نیوز  در جشن دوسالانه ونیز: خراسانی‌زاده: رژیم صهیونیستی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *