خانه / جشنواره / فراخوان جشنواره فیلم مستند یادگار

فراخوان جشنواره فیلم مستند یادگار

جشنواره. یادگار

💠جشنواره ملی فیلم‌های مستند میراث فرهنگی «یادگار»
سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین وهمکاری وزارت میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری از۲۶ تا۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰برگزارمی کند

فراخوان جشنواره فیلم مستند یادگار

امروزه سینما به عنوان هنر هفتم و یک وسیله ارتباطی فراگیر با بهره گیری از جادوی تصاویر متحرک در جهت ارتقاء فرهنگی جوامع در ابعاد مختلف اجتماعی تأثیر به سزایی دارد.
کارشناسان و متخصصین حوزه ی سینما بر این باورند برای رسیدن به سینمای ملی میبایست اصول، مبانی و ارزش‌های حاکم بر جامعه مدنظر قرار گیرد تا بستری مناسب برای انتقال مفاهیم دینی، انسانی، اخالقی و فرهنگی فراهم گردد.
میراث فرهنگی به عنوان ارزشمندترین میراث بشری و مایه اصلی هویت ملت هاست و حفظ، صیانت و معرفی آن نقشی ارزنده در احیا و استحکام بخشی به هویت و فرهنگ کشور دارد و سینما بهترین ابزار برای این منظور است.
در این راستا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با مشارکت سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و سایر دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی »جشنواره فیلم یادگار« در حوزه میراث فرهنگی را برگزار می‌نماید. امید است با برگزاری این جشنواره گامی ارزنده در معرفی هرچه بهتر و بیشتر میراث فرهنگی کشور برداشته شود.

📌فراخوان
https://yadegarfilmfestival.ir/invitation
📌دانلودفراخوان
https://yadegarfilmfestival.ir/invite
📌ثبت نام
https://yadegarfilmfestival.ir/register

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

ضیافت شاعران

در فرهنگسرای انقلاب؛ ضیافت شاعران به مناسبت تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی برگزار می‌شود گردهم آیی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *