خانه / دارالقران / از ما می‌خواهند که جنگ را متوقف کنیم

از ما می‌خواهند که جنگ را متوقف کنیم

۳۰ اسفند, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۵ ب.ظ   کد خبر ۱۵۶۰۷

الحوثی: ملت ما را محاصره کرده و از ما می‌خواهند که جنگ را متوقف کنیم

عضو شورای عالی سیاسی یمن با اشاره به استمرار تجاوزات ائتلاف سعودی علیه ملت یمن، خواستار توقف این تجاوزات و پایان محاصره یمن شد.

الحوثی: ملت ما را محاصره کرده و از ما می‌خواهند که جنگ را متوقف کنیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن بر ضرورت پایان دادن به محاصره یمن تأکید کرد.

الحوثی در حساب توئیتری خود نوشت: «کشورهای عضو ائتلاف سعودی و متحدان آن، ملت یمن را محاصره کرده و به تجاوز، تهاجم و اشغال بخش‌هایی از وطن ما ادامه می‌دهند و از ما می‌خواهند که (جنگ) را متوقف کنیم!»

وی افزود: شما تجاوزات را متوقف و محاصره را رفع کنید در آن صورت قحطی متوقف و فاجعه پایان می‌یابد.

الحوثی همچنین نوشت: «بار دیگر این جمله فرمانده شهیدمان را که در پاسخ به رژیم سابق درباره توقف جنگ گفته بود، برای شما یادآور می‌شوم که گفت: ما جنگ را آغاز نکردیم، نظامیان خود را خارج کنید، جنگ متوقف خواهد شد.»

عربستان سعودی در رأس یک ائتلاف عربی و تحت حمایت آمریکا، از ششم فروردین ۱۳۹۴ با ادعای تلاش برای بازگرداندن رئیس جمهور مستعفی یمن به قدرت اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، هوایی و دریایی این کشور کرد. این تجاوز نظامی هیچ کدام از اهداف ائتلاف سعودی را محقق نکرد و فقط با کشته و زخمیشدن ده‌ها هزار یمنی، آواره شدن میلیون‌ها نفر، به بار آمدن خرابی برای زیرساخت‌های این کشور و گسترش قحطی و گرسنگی و بیماری‌های واگیردار همراه شده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

www.gp.org

Donate

March 19th, 2003. The United States invaded Iraq. The public premise for the invasion was …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *