خانه / احمد ماهینی / خواستار بازگشایی مساجد

خواستار بازگشایی مساجد

۳۰ اسفند, ۱۳۹۹ ۱۲:۵۱ ب.ظ     کد خبر    ۱۵۶۰۴

علامه الغریفی خواستار بازگشایی مساجد و حسینیه ها در بحرین شد

آیت الله غریفی روحانی سرشناس شیعی بحرین

شفقنا-سید عبدالله الغریفی روحانی سرشناس شیعی بحرین با ابراز امیدواری از اینکه حسینیه ها و مساجد این کشور به زودی به  اعمال نقش خود همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگردند، گفت: این موضوع از نظر شرعی و عقلی لازم است.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از پایگاه خبری مرآه البحرین، الغریفی اظهار کرد: در اینجا ضرورت این است که اماکن مذهبی اعم از مساجد و حسینه ها به انجام وظایف خود ادامه دهند.

وی افزود: اوضاع رعب آور همه گیری کرونا و شرایط استثنایی، بسیاری از نقش های مساجد و حسینیه ها را مختل کرده است و ما امیدواریم که این نقش ها با رعایت ضوابط و پروتکل های بهداشتی بازگردد.

روحانی سرشناس شیعی بحرین ادامه داد: اگر این اعتقاد در نزد جناح های مسئول شکل بگیرد که اوضاع برای بازگشت نماز در مساجد براساس ضوابط و پروتکل های بهداشتی مناسب است، پایه و اساس در مساجد و حسینه ها یکی است.

غریفی تاکید کرد: در این شرایط همه گیری که رعب و وحشت بر جهان سیطره افکنده، به شدت نیاز داریم که درهای آسمان را بکوبیم و اماکنی بزرگتر از مساجد و حسینیه ها برای این منظور وجود ندارد.

وی در پایان ابراز کرد: به قدری که تدابیر پیشگیرانه و پروتکل های بهداشتی و پزشکی از نظر شرعی و عقلی لازم است، توسل به خداوند متعال همان چیزی است که باعث اثربخشی چنین اقدامات و پروتکل هایی می شود.

خبر را در مرآه البحرین ببینید

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

دوران پسا و عده صادق!

▪️ *از “وعده صادق” تا نسیه‌های نقد نشده!* ✍🏻  محمد بهمن آبادی عملیات موفقیت‌آمیز “وعده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *