خانه / جشنواره / عملیات نصر من الله موفقیت نظامی و سیاسی ملت و دولت یمن را به نمایش گذاشت

عملیات نصر من الله موفقیت نظامی و سیاسی ملت و دولت یمن را به نمایش گذاشت

عملیات نصر من الله موفقیت نظامی و سیاسی ملت و دولت یمن را به نمایش گذاشت

پس لرزه عملیات بزرگ «نصر من الله»

موفقیت این عملیات، بیانگر آغاز مرحله جدید از رویارویی نظامی با متجاوزان است و دستاورد راهبردی جدیدی به حساب می آید

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ سخنگوی ارتش یمن جزئیات و تصاویری جدیدی از عملیات نصر من الله منتشر کرد، ۵۰۰ کشته و زخمی آمار اولیه در مرحله نخست این عملیات است. همچنین ۲۰۰ نیروی دشمن در بمباران هوایی کشته شدند و ۲۰۰۰ نیروی متجاوز خود را تسلیم نیرو‌های یمنی کردند. در این عملیات، ۳۵۰ کیلومتر مربع از خاک یمن آزاد شد.  

گزارش تحلیلی: همه آنچه در عملیات نصر من الله اتفاق افتادPlay Videoکد ویدیودانلودفیلم اصلیگزارش خبرنگار صدا و سیما در صنعا درباره عملیات بزرگ مبارزان یمنیPlay Videoکد ویدیودانلودفیلم اصلی

سرتیپ یحیی سریع- سخنگوی ارتش یمن
سرتیپ عزیز راشد – تحلیلگر مسایل نظامی
علی الاسدی – کارشناس مسائل سیاسیسرتیپ یحیی سریع سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد: این بزرگترین عملیات کمین برای نیرو‌های متجاوز و فریب خوردگان از آغاز جنگ ضد یمن است.
سرتیپ عزیز راشد تحلیلگر مسائل نظامی گفت: رسانه‌ای شدن این عملیات و آن هم در چنین روزهایی، رژیم سعودی تحت فشار قرار خواهد داد، رسانه‌های آمریکایی و اروپایی مجبور به اذعان به توانایی و ابتکار نیرو‌های یمنی خواهند شد.
سخنگوی ارتش یمن، از شلیک ۱۰ موشک بالستیک به فرودگاه جیزان برای مختل کردن عملیات جنگنده‌های متجاوزان خبر داد، همچنین نیروی هوایی ۳۱ بار به تجمع نیرو‌های متجاوز حمله کردند. این عملیات ۴۸ ساعت طول کشید و علاوه بر انهدام ۳۰ خودروی زرهی، تعداد زیادی از این خودرو‌ها به غنیمت گرفته شد. متجاوزان برای متوقف کردن حملات و پیشروی‌های نیرو‌های یمنی ۳۰۰ بار بمباران کردند که هیچ تاثیری در عزم رزمندگان یمنی نداشت.
علی الاسدی کارشناس مسائل سیاسی معتقد است: عملیات نصر من الله موفقیت نظامی و سیاسی ملت و دولت یمن را به نمایش گذاشت، ما می‌توانیم با شرط‌های خودمان در مذاکرات آینده وارد شویم.
موفقیت این عملیات، بیانگر آغاز مرحله جدید از رویارویی نظامی با متجاوزان است. عملیاتی که ضربه سهمگینی به متجاوزان وارد کرد و دستاورد راهبردی جدیدی است. متجاوزان به یمن دیگر چاره‌ای ندارند تا در محاسبات خود در ادامه جنگ با ارتش یمن بازنگری کنند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بسوز كه سوز توكارها كند

سوزش شدید انترنسناس از حجاب

هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *