خانه / احمد ماهینی / جایگاه روابط عمومی در مدیریت شهری،

جایگاه روابط عمومی در مدیریت شهری،

اهمیت به جایگاه روابط عمومی در مدیریت شهری، سازمان را فعال می کند
مدیران ارشد شهرداری با اهمیت دادن به جایگاه روابط عمومی در سازمان و مثمر ثمر دانستن همکاران روابط عمومی می توانند شهرداری را به سازمانی فعال و پویا تبدیل کنند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار این منطقه در جلسه ی دورنگاه ارتباطات شهر تهران که با حضور محمد حسین بوچانی رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، سیدمحی‌الدین فاضلیان مدیر کل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ، غلامحسین محمدی مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، معاونین این مرکز، مدیران روابط عمومی های معاونت ها و مناطق، سازمان ها و شرکت های تابعه به میزبانی منطقه یک در موزه طبیعت و حیات وحش ایران – دارآباد – برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: روابط عمومی نقش بی بدیلی در خلق شعار مدیریت شهری که “تهران شهری برای همه ” است دارد.
وی گفت: ساخت یک شهر بدون نظر ساکنین و مشارکت حداکثری ذینفعان امکان پذیر نیست و روابط عمومی می تواند در انتقال سیاست ها و برنامه های سازمان به ذینفعان و همچنین ایده ها ، تفکرات و پیشنهادات آنها به مدیریت ارشد سازمان بسیار موثر عمل کند.
موسوی خاطر نشان ساخت: با اقدامات و عملکرد به موقع و خوب رسانه ای در بحران های خبری، بسیاری از تهدید ها به فرصت تبدیل شد که می توان به برف آبان سال ۹۸، تخریب و رفع خلاف از اقدام ساخت و ساز ملک مسکونی ، حریق سینا مهر شمیران و … اشاره کرد که هر کدام می توانست چالش و هزینه سنگینی برای شهرداری ایجاد کند اما با حضور به موقع روابط عمومی و مرکز ارتباطات ، بحران ها مدیریت شد که نهایت تقدیر و تشکر را از این عزیزان داریم.
رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران نیز در این جلسه رویکرد این دوره مدیریت شهری را توجه به مقوله ی انسان و شکوفایی فعالیتهای انسانی در شهر دانست و گفت: روابط عمومی ها می توانند راهکارها را  به مدیران اجرایی بدهند که چگونه انسان در کانون برنامه ریزی قرار بگیرد .
بوچانی افزود: تا کنون ١١ بار جشنواره پژوهش و نوآوری با هدف توجه به دانش بنیاد کردن علم در مدیریت شهری برگزار شد و امسال نیز دوازدهمین دوره اش را با وجود محدودیتهایی که داریم برگزار کنیم ولی شکل و فرمت آن متفاوت خواهد بود.
در ادامه فاضلیان دبیر ستاد رویداد “تهران ۱۴۰۰” در خصوص جزئیات رویداد تهران ۱۴۰۰ توضیحاتی را به سمع و نظر حاضرین در جلسه رساند و  مهم‌ترین هدف پروژه “تهران ۱۴۰۰” را نقش‌آفرینی و استفاده از ظرفیت همه شهروندان تهرانی از اقشار مختلف، با تاکید بر افراد کم‌برخوردار در این پروژه دانست و مشارکت شهروندان در همه‌ی سنین براساس پروژه‌های تعریف شده را خواستار شد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

ضیافت شاعران

در فرهنگسرای انقلاب؛ ضیافت شاعران به مناسبت تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی برگزار می‌شود گردهم آیی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *