خانه / جشنواره / زن کشی اصلاحاتی ها

زن کشی اصلاحاتی ها

این روزها تاج‌زاده و معیصونه ابتکار گیر دادن به عکس میزراخانی که ختما بدون حجاب روی جلد کتاب درسی چاپ کنند معلوم نیست موقعی که نجفی زن محجبه اش را کشت چرا خفه خون گرفته بودند

همسر دوم نجفی به قتل رسید/ اصابت ۵گلوله به همسر شهردار اسبق تهران/ نجفی  اعتراف کرد

✳️ ابتکار، تاجزاده و «زن کشی»

این روزها خانم ابتکار و تاجزاده بابت حذف تصویر دختران از جلد یک کتاب درسی فریاد وامصیبتا سر داده و این اتفاق را مقدمه تبدیل ج. ا.ا به «خلافت طالبان» دانسته‌اند!
اما معلوم نیست این دو نفر، وقتی گل سرسبد اصلاحات بعد از یک عمر زندگی، فیلش هوای هندوستان نمود و با زنی که جای دخترش بود ازدواج کرد و با این شیوه عملا از زحمات همسر اولش قدردانی کرد، کجا بودند و چرا هیچ نگفتند و از حقوق زنان دفاع نکردند!
و بماند آن وقتی هم که همان نور چشم اصلاحات با شلیک چند گلوله زنش را از صحنه روزگار محو کرد این دو نفر و بقیه اصلاح طلبان دفاع از حقوق زنان را فراموش کردند و برای دفاع از قتل و قاتل، به زنی که دستش از دنیا کوتاه شده بود وصله‌های ناجور چسباندند!
خانم ابتکار و تاجزاده باید به این سوال پاسخ بدهند که کشیدن اسلحه به روی یک زن بی‌دفاع و هوو آوردن روی سر یک زن وفادار اقدام طالبانی است یا حذف تصویر دختران از روی یک کتاب درسی‌! و بماند که حذف تصویر هم در دولتی اتفاق افتاده که خانم ابتکار ٧ سال معاون رئیس‌جمهورش هستند و تاجزاده ٢ بار برای روی کار آمدنش مردم را اغفال کرده است!

@pas_kouchehaie_enghelab

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

سهراب سپهری

نمایشگاه گروهی خوشنویسی به مناسبت سالروز پرواز هنرمند و شاعر پرآوازه کشورمان؛سهراب سپهری در باغ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *