خانه / دارالقران / خانه موزه پروفسور حسابی، مرکز نوآوری

خانه موزه پروفسور حسابی، مرکز نوآوری

خانه موزه پروفسور حسابی، مرکز نوآوری شهری می‌شود
خانه موزه پروفسور حسابی، مرکز نوآوری شهری می‌شود

با همکاری سازمان فاوای شهرداری و منطقه یک:
خانه موزه پروفسور حسابی، مرکز نوآوری شهری می‌شود

خانه موزه پرفسور حسابی که در منطقه یک تهران واقع شده ، قرار است به مرکز نوآوری و فناوری تهران هوشمند تبدیل شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در جلسه ای با حضور محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران و سید حمید موسوی، شهردار منطقه یک پایتخت و همچنین ایرج حسابی، فرزند پرفسور حسابی و هیئت امنای این خانه موزه، اهداف، شرایط و نحوه راه اندازی این مرکز بررسی شد.
فرجود در این نشست ضمن تشریح رویکرد شهرداری تهران در توسعه نوآوری شهری، بر لزوم هدف گذاری مشخص و ارزیابی مستمر عملکرد مراکز نوآوری و فناوری تهران هوشمند تاکید کرد.
او همچنین با اشاره به شبکه سازی میان این مراکز در شهر تهران، تاکید کرد که این مرکز باید با نگاه عمیق به مسائل شهری، به دنبال ارائه راهکارهای خلاقانه برای رفع چالش‌های شهر و شهرداری باشند .
شهردار منطقه یک نیز بر ویژگی‌های شخصیتی پروفسور حسابی و لزوم اشاعه سبک زندگی ایشان، بر ارتباط میان بنیاد حسابی و فعالیت‌های مرکز نوآوری و فناوری منطقه یک تاکید کرد.
موسوی همچنین با برشمردن چالش‌ها و مسائل مهم منطقه یک مانند گردشگری، ایمنی شهری و ترافیک، خواستار نگاه ویژه به موضوعات شد.
پرورش تیم‌های استارتاپی، آموزش، کارآفرینی در منطقه و درآمدزایی از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.
در پایان این نشست ضمن بازدید از مکان‌ در نظر گفته برای این مرکز، در خصوص فرایند آماده سازی و زمان بندی راه اندازی مرکز تصمیم گیری شد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

www.gp.org

Donate

March 19th, 2003. The United States invaded Iraq. The public premise for the invasion was …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *