خانه / جشنواره / موتورسیکلت برقی بجای دوچرخه برای تهران

موتورسیکلت برقی بجای دوچرخه برای تهران

«پویش عشق» دوچرخه‌سواران تهرانی

شهرداری تهران در ایام ماه محرم و صفر اقدام به برگزاری پویش «سفر عشق» کرده است. دوچرخه‌سواران بالای ۱۴ سال می‌توانند با نصب اپلیکیشن «دوچرخه» در این پویش شرکت کنند.
به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، شهروندان در این کمپین می‌بایست مسافت ۹۶۰ کیلومتر (معادل مسافت تهران تا حرم امام حسین (ع) ) را در محدوده شهر تهران از روز عاشورا تا اربعین حسینی با دوچرخه طی کنند. هر دوچرخه سوار با حضور در این پویش موجب کاهش تولید دی اکسید کربن به میزان ۲۱۰ (g/km) و صرفه‌جویی در مصرف سوخت به میزان ۷۰ لیتر خواهد شد.
هدف از برگزاری این پویش بزرگداشت مقام شهدای کربلا است. در پایان این کمپین به ۱۰ نفر از کاربرانی که مسافت مذکور را طی کرده باشند، به قید قرعه، کمک هزینه سفر کربلا اهدا خواهد شد.
گفتنی است از مهمترین ویژگی‌های نرم افزار موبایلی «دوچرخه»، انواع مسیریابی‌، امکان به اشتراک‌گذاری مسیرها و ارسال تصاویر در شبکه اجتماعی اپلیکیشن، مشاهده نزدیکترین ایستگاه‌های دوچرخه اشتراکی، فروشگاه‌ها، پارکینگ‌های مسقف و تعمیرگاه‌های دوچرخه است. علاقمندان می‌توانند برای نصب این اپلیکیشن به نشانی bike.tehran.ir مراجعه نمایند.

ماهین نیوز: بدلیل پستی بلندی تهران دوچرخه سواری ارزش اقتصادی ندارد بهتر است بجای ان موتورسیکلت برقی یا دوچرخه برقی متداول شود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بسوز كه سوز توكارها كند

سوزش شدید انترنسناس از حجاب

هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *