خانه / دارالقران / کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی،

کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی،

ضبط مجالس تعزیه ماه محرم کلید خورد

کوروش زارعی
  • یمدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از ضبط ۱۰ شب مجلس تعزیه‌خوانی در تالار سوره حوزه هنری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی، از آغاز ضبط تعزیه‌های ماه محرم برای پخش در تلویزیون خبر داد و گفت: ضبط ۱۰ شب مجلس تعزیه‌خوانی به مجری‌گری مرشد میرزاعلی در تالار سوره حوزه هنری کلید خورد و به‌زودی برای محرم آماده خواهد شد.

زارعی افزود: بهترین تعزیه‌خوان‌های ایران از شهرهای اراک، اصفهان، قزوین، قم، تفرش و تهران به همراه بهترین نسخه‌خوان‌ها برای این مجالس جمع‌آوری شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مجلس مسلم‌بن عقیل و طفلان مسلم شب گذشته ضبط شده، گفت: سعی می‌کنیم تا روز جمعه، هشت مجلس را به‌طور حرفه‌ای ضبط کنیم. بعد از آن مشخص می‌شود که از کدام شبکه‌های تلویزیون پخش خواهند شد.

زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری تصریح کرد: دور مشخص و درخوری در تالار سوره زده شده و اساتید و پیشکسوتان تعزیه از ابوالفضل منبت‌کار گرفته تا استاد نرگس خانی از اصفهان و استاد صابری از تهران، به همراه تیم حرفه‌ای موسیقی‌شان ما را همراهی می‌کنند.

وی در پایان گفت: موضوعاتی مانند حضرت علی اکبر(ع)، مسلم‌بن عقیل تا شهادت امام حسین(ع) و بازار شام، به‌صورت مجالس جداگانه در این تعزیه‌ها روایت می‌شود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

www.gp.org

Donate

March 19th, 2003. The United States invaded Iraq. The public premise for the invasion was …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *