خانه / جشنواره / بخشنامه های شهری باید سریع به مردم اطلاع رسانی شود

بخشنامه های شهری باید سریع به مردم اطلاع رسانی شود

شهردار منطقه یک:قوانین و بخشنامه های شهری باید سریع به مردم اطلاع رسانی شود 
آخرین بخشنامه ها و قوانین شهرداری جهت   رسیدن مردم به حقوقشان و حفظ اموال آنها از دست سودجویان، باید از طریق پرتال به آنان اطلاع رسانی شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار این منطقه در جلسه شورای مدیران که با حضور معاونین، شهرداران نواحی و‌ مدیران این منطقه با هدف هماهنگی ها و پیگیری های لازم در اجرای برنامه های تعریف شده برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: باید از ظرفیت های اطلاع رسانی منطقه استفاده نمود و همه معاونت ها، نواحی و ادارات موضوعات با اهمیت که مورد نیاز و درخواست شهروندان است را در پرتال شهرداری منطقه یک اطلاع رسانی و  در غنای آن تلاش کنند.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت مباحث ایمنی در منطقه یک افزود: گزارشات مربوط به تهیه نقاط حادثه خیز در منطقه یک بسیار با اهمیت است و نواحی سریعتر در زمینه شناسایی این موارد اقدام و با اداره حقوقی مکاتبات خود را انجام دهند تا اقدامات ایمن سازی سریعتر انجام شود.
موسوی گفت: دو پارکینگ طبقاتی شهیدهمت و شهید باهنر که ساختمان های نا ایمنی داشتند تعطیل شدند و به دلیل تاثیر زیادی که بر فضای کسب و کار مردم می گذارند باید هر چه سریعتر رفع خطر شده و به فضاهای خدماتی فعال منطقه باز گردند.
شهردار منطقه یک خاطر نشان ساخت: نظارت مستمر بر ساخت و سازها، اهتمام ویژه بر اجرای آرای ماده صد، بازدید مسیل ها و رود دره ها جهت آمادگی و انجام امور پیشگیرانه و رفع خطرات احتمالی، توجه به ارزشیابی ۶ ماهه واحدها، جمع آوری کارفودها، سد معبرهای خیابان شهرداری، ساماندهی سگ های ولگرد، تکمیل پروژه ۳۵ متری شهید افتخاری پیرو نشست با مسئولین ارتش و تکمیل مسیر دوچرخه سواری از امور با اهمیتی در برهه کنونی است که مدیران حوزه های مرتبط با هر موضوع، باید نسبت به آن با برنامه ریزی اقدام کنند.
گفتنی است در این جلسه شهردار منطقه یک ضمن تشکر از عملکرد صادقانه و سخت کوشانه غلامرضا رنجبر معاون شهرسازی و معماری این منطقه، ایشان را به سمت مشاور شهردار و بازرس ویژه در امور شهرسازی و دفاتر خدمات الکترونیک منصوب و بهمن اصغری را به عنوان معاون جدید شهرسازی و معماری این منطقه معرفی کرد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بسوز كه سوز توكارها كند

سوزش شدید انترنسناس از حجاب

هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *