خانه / جشنواره / بجای وحشت آفرینی قطره چکانی کار اسرائیل را یکسره کنید

بجای وحشت آفرینی قطره چکانی کار اسرائیل را یکسره کنید

نظامی سابق صهیونیست: این نصر‌الله است که دستورکار را به اسرائیل دیکته می‌کند لذا باید بجای ترس آفرینی قطره چکانی کار اسرائیل را یکسره کند تا همه خیالشان راحت شود

فرمانده اسبق منطقه شمال در ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی در ارتباط با تحولات روز گذشته در مرزهای جنوبی لبنان تأ‌کید کرد که این حزب‌الله است که دستور کار را به تل‌آویو دیکته می‌کند.

نظامی سابق صهیونیست: این نصر‌الله است که دستورکار را به اسرائیل دیکته می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «عمیرام لوین» فرمانده اسبق منطقه شمال ارتش در ارتش رژیم صهیونیستی، امروز (سه‌شنبه)، در اظهاراتی به تحولات روز گذشته در مرزهای جنوبی لبنان پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری «العهد»، فرمانده اسبق منطقه شمال در ارتباط با تحولات روز گذشته گفت: «حادثه امنیتی که روز گذشته اتفاق افتاد، شرم‌آور است و مدیریت آن ناموفق بوده».

عمیرام لوین در ادامه گفت: «این نصرالله است که دستورکار را به اسرائیل دیکته می‌کند».

این اظهارات درست پس از آن است که عصر روز گذشته برخی منابع صهیونیستی مدعی شدند که ارتش این رژیم با نیروهای حزب‌الله در مرزهای جنوبی لبنان درگیر شده است.

اما حزب‌الله ساعاتی پس از گزارش‌ رسانه‌ها و ارتش رژیم صهیونیستی ضمن رد این ادعا، تأکید کرد که هیچ درگیری یا تیراندازی از سوی مقاومت اسلامی صورت نگرفته است.

حزب‌الله در بیانیه یادشده گفت که تلاش دشمن برای «ایجاد پیروزهای توهم‌آمیز و دروغین» علت ادعاهای رژیم صهیونیستی بوده است.

«آویگدور لیبرمن» وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی و رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» نیز روز گذشته در ارتباط با تحولات صورت گرفته در مرزهای جنوبی لبنان گفت نصرالله ثابت کرد که به حرفش عمل می‌کند

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

صیحه آسمانی

به گزارش سید احمد حسینی ماهینی خبرنگار ماهین نیوز ایا پرواز هزاران پهباد و موشک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *