خانه / جشنواره / کشتار مردم آمریکا توسط پلیس

کشتار مردم آمریکا توسط پلیس

آمار وحشتناک کشتار مردم آمریکا توسط پلیس

پلیس آمریکا

طبق آمار و اطلاعات بررسی شده سالانه تقریبا ۱۰۰۰ نفر در آمریکا به دست نیروی پلیس این کشور به قتل می‌رسند.

به گزارش مشرق، روز گذشته پلیس آمریکا در عملی وحشیانه یک مرد سیاه‌پوست آمریکایی را به طرز وحشتناکی به قتل رساند که باعث انتقادات و عکس‌العمل رسانه‌های جهانی و مجامع بین‌المللی به این عمل وحشیانه شد.

این قتل که در ایالت “مینه سوتا” آمریکا رخ داد باعث تظاهرات گسترده علیه رفتار نژادپرستانه پلیس این ایالت شد و بسیاری از شهروندان در خیابان‌های این ایالت دست به اعتراض زدند.

ببینید:

فیلم/ شهری که از کنترل پلیس آمریکا خارج شد

فیلم/ شلیک مستقیم به معترضان آمریکایی

این رفتار پلیس آمریکا تنها محدود به مواردی خاص نمی‌شود؛ سالانه افراد بسیاری توسط پلیس این کشور به گونه‌های مختلفی به قتل رسیده و جان خود را از دست می‌دهند؛ خلاء های قانونی موجود در این کشور و حمایت‌های گسترده از پلیس باعث اینگونه قتل‌ها شده است.

پایگاه خبری “ایندیپندنت” می‌نویسد، در سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ سالانه تقریبا ۱۰۰۰ نفر جان خود را بر اثر شلیگ گلوله و ضرب و شتم توسط پلیس آمریکا از دست می‌دهند.

بر اساس آمار موجود، در سال ۲۰۱۵، ۹۹۵ آمریکایی به دست پلیس به قتل رسیده‌اند؛ این آمار در سال ۲۰۱۶، ۹۶۳ نفر و در سال ۲۰۱۷ با افزایش ۲۴ نفر به ۹۸۷ نفر رسیده است.

در گزارشی که سال ۲۰۱۸ توسط FBI منتشر شد، ۹۹۸ شهروند در آن سال به دست پلیس آمریکا کشته شدند؛ در سال ۲۰۱۹ نیز ۹۶۵ توسط نیروی نظامی این کشور به قتل رسیدند.

پایگاه خبری “واشتنگتن پست” در سال ۲۰۱۴  پس از کشته شدن “مایکل براون”، یک سیاه پوست غیرمسلح، توسط پلیس در “فرگوسن”، شروع به ردیابی کشته شدن شهروندان توسط پلیس آمریکا می‌کند.

گزارش‌های واشتنگتن پست نشان می‌دهد که آمار قتل و تیراندازی توسط پلیس آمریکا در سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ روندی ثابت داشته و سالانه هزار نفر به گونه‌های مختلفی قربانی خشونت‌های پلیس آمریکا می‌شوند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بسوز كه سوز توكارها كند

سوزش شدید انترنسناس از حجاب

هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *