خانه / جشنواره / مافیای ماسک مردم را آلوده می کند

مافیای ماسک مردم را آلوده می کند

🛑فوری

🆑 @kolenjanloveme

ایتالیا از راز مرگ کرونایی ها پرده برداشت و دستِ کشور چین و سازمان بهداشت جهانی رو شد!!!
چین و سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده بودند به هیچ وجه اجساد فرد مبتلا به کرونایی را کالبد شکافی نکنید ولی پزشکان ایتالیایی با کالبد شکافی چهار جسد کرونایی به مورد جالبی رسیدند!!

کرونا ، ویروس نیست، میکروب هست
در ایتالیا ، CORONAVIRUS REMEDY نهایی پیدا شد.

با تشکر از پزشکان ایتالیایی که سرانجام با نافرمانی از قانون جهانی بهداشت WHO، برای انجام کالبد شکافی بر روی مردگان Coronavirus انجام دادن،،،

آنها کشف کردند که این یک ویروس نیست بلکه باکتری است که باعث مرگ می شود !!!

این امر باعث می شود لخته های خون شکل بگیرد و منجر به مرگ بیمار شود.

خانواده های جهانی باید شروع به درخواست کالبد شکافی در بستگان مرده خود کنند!

ایتالیا به اصطلاح، Covid-19 را قلع و قم می‌کند و چیزی غیر از “انعقاد داخل عروقی منتشر نشده” (ترومبوز).

و راه مبارزه و یا درمان آن، با
“آنتی بیوتیک ها ، ضد التهابات و ضد انعقاد کننده ها” مثل آسپیرین ساده است و این نشان می دهد که این بیماری به درستی درمان شده است.
این خبر هیجان آور برای کل جهان توسط پزشکان ایتالیایی ساخته شده است که کالبد شکافی را بر روی اجساد مثبت توسط کووید ۱۹ انجام داده اند.

🔷 حتی بیشتر ، به گفته آسیب شناسان ایتالیایی: “دستگاه تنفس هرگز لازم نبود ، و نه بخش های مراقبت ویژه.”
تنفس کنندگان به کشتن بسیاری کمک کردند.

بنابراین در ایتالیا تغییر پروتکل ها آغاز شده است ، ایتالیا در حال تغییر و پایان دادن به آنچه در سراسر جهان به نام PANDEMIC نامیده می شود ، است.

چینی ها این راه حل را قبلاً می دانستند و آن را گزارش نمی دادند ، اما باید این کار را انجام دهند .

#هوشیار_باشید→

این اطلاعات را به کلیه خانواده ، همسایگی ، آشنایان ، دوستان ، همکاران ، همکاران و … و غیره و محیط شما بطور کلی ارسال کنید :

اگر شما Covid-19 دارید ،
این یک ویروس نیست ، زیرا ما به آن اعتقاد داشتیم ، بلکه یک باکتری است که توسط ۵ G تابش الکترومغناطیسی تقویت شده و باعث التهاب و هیپوکسی می شود

در اینجا کاری است که باید انجام دهید :

شما قصد دارید ۱۰۰ میلی گرم آسپیرین و آپروناکس (یک داروی ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAID) مصرف کنید که با التهاب و درد مبارزه می کند ، تب را کاهش می دهد و خون را رقیق می کند)) یا پاراستامول ..

حال چرا؟ .. چون نشان داده شده است که Covid-19 باعث لخته شدن خون
می شود که منجر به ترومبوز می شود و خون در قلب و ریه ها اکسیژن نمی شود و اکسیژن نمی کند ، به همین دلیل هیچ کس سریع نمی میرد زیرا آنها نمی توانند نفس بکشند!

در ایتالیا پروتکل WHO را انجام ندادند و کالبد شکافی جسدی را که به علت کووید ١٩ درگذشت را شروع کردند.

آنها بدن را بریدند و بازوها و پاها و سایر قسمتهای بدن را باز کردند و فهمیدند که رگها گشاد شده و خون لخته شده است و همه رگ ها و شریان ها پر از لخته شده است ، از گردش خون به طور عادی جلوگیری شده و اکسیژن را به تمام اندام ها ، عمدتا مغز ، قلب و ریه ها وارد می کند و سرانجام بیمار می میرد .

با دانستن این تشخیص ، وزارت بهداشت ایتالیا بلافاصله پروتکل های درمانی را برای Covid-19 اصلاح کرد … و تجویز ۱۰۰ میلی گرم آسپرین و آپراناکس را برای بیماران مثبت خود آغاز کرد … نتیجه ای که بیماران شروع به بهبودی و بهبودی از خود نشان دادند ، و وزارت سلامت بیش از ۱۴۰۰۰ بیمار را در یک روز به خانه فرستاد.

ما نمی دانیم که دولتهای جهان چه کاری انجام می دهند ، اما ایتالیا تصمیم گرفته است که این قانون را دور بزند ، زیرا آنها قبلاً تحت الشعاع قرار داشتند و در هرج و مرج جدی از مرگ روزانه قرار داشتند.
اکنون WHO به دلیل پوشش بسیاری از مرگ و میرها و جمع آوری اقتصادهای بسیاری از کشورهای جهان تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت. اکنون می فهمیم که چرا آنها دستورالعمل INCINERATE یا دفن اجساد را بلافاصله بدون انجام کالبد شکافی دفن کردند … آنها را به عنوان بسیار آلاینده عنوان کرد … شرم بر WHO !!

همه کشورهای دیگر نباید در برابر WHO تعظیم کنند. آنها با پوشیدن ماسک افراد زیادی را می کشند. حقیقت و امید را به مردم منتقل کنیم تا بسیاری از زندگی را نجات دهند. *

  این پیام را فوراً در همه شبکه ها پخش کنید !!! به همین دلیل ژل ضد باکتری و دی اکسید کلر کار می کنند … تمام این PANDEMIC به این دلیل است که
The One World Order
به پایان سفر خود می رسد.

منبع : وزارت بهداشت کشور ایتالیا

🆑 @kolenjanloveme

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بسوز كه سوز توكارها كند

سوزش شدید انترنسناس از حجاب

هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *