خانه / جشنواره / روز خشم روز پس زدن سازش؛

روز خشم روز پس زدن سازش؛

غزه و کرانه باختری فردا صحنه خشم ملت فلسطین علیه طرح اشغال می شود

روز خشم روز پس زدن سازش؛

غزه و کرانه باختری فردا صحنه خشم ملت فلسطین علیه طرح اشغال می شود

روز خشم، فرصت بزرگی برای فلسطینیان است تا باردیگر مخالفت علنی خود را نسبت به سازش با دشمن صهیونیستی نشان داده و حمایت خود از جریان مقاومت علیه دشمن بی رحم و جنایتکار صهیونیست را اعلام کنند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از الرساله نت، “ایاد عوض الله” عضو کمیته مرکزی جبهه مردمی بر آمادگی ملت فلسطین بویژه نوارغزه برای برپایی روز خشم در این منطقه تاکید کرد.

عوض الله در گفتگو با خبرگزاری «رساله نت» اشاره کرد که این اقدام با این هدف برنامه ریزی شده است تا خشم عمیق ملت فلسطین نسبت به طرح های استعماری و یکطرفانه اشغالگران صهیونیستی مانند طرح الحاق که از حمایت های بی دریغ ایالت متحده آمریکا هست، به خوبی بروز داده شود.

این روز فرصت بزرگی است برای فلسطینیان تا باردیگر مخالفت علنی خود را نسبت به سازش با دشمن اسرائیلی نشان داده و حمایت خود از جریان مقاومت علیه دشمنان بی رحم و خرابکار صهیونیستی را اعلام کنند.

وی همچنین در بخشی دیگر از سخنان خود به موضوعی مهم اشاره کرد و گفت: در جریان دیدار با گروه ها و احزاب ملی فلسطین توافق شده تا دست مقاومت غزه و تمامی جنبش های مسلحانه فلسطینی برای مقابله با طرح اشغالی صهیونیست ها باز گذاشته شود.

مسئول پرونده سیاسی نوارغزه در ادامه به نقش نهادها و سازمان های سیاسی و حقوق بشری اروپایی اشاره و توضیح داد: مقاومت و رویارویی با دشمن اشغالگر درتمامی حوزه های سیاسی، میدانی و دیپلماتیک و هر طریق ممکن دیگر ادامه خواهد داشت.

عوض الله در پایان نیز در رابطه با برنامه احزاب سیاسی و مقاومتی فلسطینی مستقر در کرانه باختری و مکانیزم برخورد آنان با طرح الحاق اراضی ۱۹۶۷ تصریح کرد که تاکنون هماهنگی های مناسبی و تاثیرگذار و هدفمندی میان غزه و کرانه باختری برای مواجهه با طرح الحاق صورت گرفته است و امید می رود تا به کمک قوای ملی و اسلامی بتوان مانع تحقق اهداف شوم صهیونیست ها شد.

پیشتر و به گفته “تسیوی هاورز” رئیس کمیته امنیت و روابط خارجی کنست رژیم صهیونیستی، طرح الحاق قرار است ۱ ژوئیه در اراضی فلسطینی اجرا گردد.

وی در این باره گفت:۱ ژوئیه تاریخی است که در کنست برای اجرای طرح الحاق اراضی ۱۹۶۷ توافق شده اما این تاریخ غیر قابل بحث و یا تغییر نیست و بایستی بر سر آن توافق نهایی صورت گیرد.

براساس طرح الحاق، ۳۰ درصد از اراضی کرانه باختری توسط رژیم صهیونستی به اشغال کامل رژیم صهیونیستی در می آید.امری که در نهایت منجر به کوچاندن فلسطینیان ساکن این نواحی از خانه و کاشانه خود می شود.

از سوی دیگر منابع فلسطینی گزارش دادند که مردم کرانه باختری و جنبش های مقاومتی در این منطقه تاکید کرده اند که در تظاهرات روز خشم به طور گسترده مشارکت می کنند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

دوسالانه ونیز

به گزارش سمیه سادات سلطانیان خبرنگار ماهین نیوز  در جشن دوسالانه ونیز: خراسانی‌زاده: رژیم صهیونیستی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *