خانه / جشنواره / حرکت اول در استارتاپ «همراه مکانیک» سرمایه‌گذاری کرد

حرکت اول در استارتاپ «همراه مکانیک» سرمایه‌گذاری کرد

 «همراه اول»، توسط واحد سرمایه­ گذاری خطرپذیر خود موسوم به «حرکت اول»، در استارتاپ «همراه مکانیک» سرمایه‌گذاری قابل توجهی انجام داده است. همراه مکانیک استارتاپی است که از سال ۱۳۹۲ کارشناسی خودرو را به شکل منظم و ساختار یافته به کاربران ارائه می‌دهد.

به گزارش دیجیاتو، مذاکره‌ی میان همراه مکانیک و حرکت اول از دی ماه ۹۸ آغاز شده و شیوع کرونا هم باعث توقف این مذاکره نشده است. همراه مکانیک در حال حاضر در ۱۸ شهر ایران فعالیت دارد و بر اساس اخباری که به دست دیجیاتو رسیده، این مجموعه با سرمایه‌ جدیدی که جذب کرده، قصد دارد که تا پایان سال در همه شهرهایی که جمعیت بالای ۵۰۰ هزار نفر دارند فعال شود.

همچنین جدا از تغییراتی که قرار است به طور کلی در سایت این مجموعه رخ دهد، ویژگی‌های جدیدی نیز به زودی عرضه خواهد شد که یکی از آنها مربوط به نمودار هزینه تعمیر و نگهداری خودرو‌های مختلف است؛ نموداری که شبیه به اقدام گذشته این مجموعه یعنی نمودار تعیین قیمت خودرو خواهد بود.

آنطور که به نظر می‌رسد، برخلاف تصور عموم، مشتریان مجموعه‌ای چون همراه مکانیک بیشتر از آنکه از پلتفرم‌هایی چون شیپور باشند، از خارج این مجموعه به آنها سر می‌زنند با این حال تحقیقات دیجیاتو نشان می‌دهد که پس از این جذب سرمایه، همکاری همراه مکانیک و شیپور بسیار گسترده‌تر از قبل خواهد شد و این دو مجموعه قصد دارند ویژگی‌های جدیدی را به مشتریان خود عرضه نمایند

همراه مکانیک

پلتفرمی است که خدمات کارشناسی قیمت و همچنین خرید و فروش خودرو ارائه می‌کند. سرویس‌های این پلتفرم در حال حاضر شامل: ابزار آنلاین تعیین قیمت خودرو، صدور گواهی کارشناسی خودرو، قیمت گذاری و خرید و فروش خودرو می‌باشد، که در ۶ شهر بزرگ ارائه می‌گردد. مهمترین ارزش‌های ارائه شده توسط این پلتفرم، رفع دغدغه ارتباط با دلالان، تسهیل و تسریع فرآیند خرید و فروش خودرو، قیمت‌گذاری علمی و صدور گواهی تضمین سلامت خودرو می‌باشند که این ارزش‌ها هم برای خریدار و هم فروشنده قابل توجه می‌باشند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

صیحه آسمانی

به گزارش سید احمد حسینی ماهینی خبرنگار ماهین نیوز ایا پرواز هزاران پهباد و موشک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *