خانه / جشنواره / امروز باید شهر را بر پایه دانش مدیریت کنیم

امروز باید شهر را بر پایه دانش مدیریت کنیم

‌‌ شهردار منطقه یک در شورای مدیران:
امروز باید شهر را بر پایه دانش مدیریت کنیم

مدیریت ارشد شهرداری تهران شخصی دانش محور است و ما باید امروز شهر را بر پایه دانش و با هزینه حداقلی و مشارکت حداکثری اداره کنیم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ سید حمید موسوی شهردار این منطقه در جلسه شورای مدیران منطقه با بیان مطلب فوق گفت: منطقه یک باید بهترین عملکرد را در شهر تهران داشته باشد چرا که از ظرفیت مناسبی از حیث منابع درآمدی ، انسانی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی برخوردار است.

موسوی ضمن تاکید بر افزایش نظارت و رصد فعالیت‌ها اظهار داشت: با برنامه ریزی هوشمندانه و مدیریت منابع، افزایش نظارت‌ها و پایش های مستمر تعداد پیام های شهروندی در سامانه های نظارتی ۱۳۷ و ۱۸۸۸ شهرداری تهران در منطقه یک روند کاهشی داشته است که نشان از رضایت مندی شهروندان در این منطقه دارد.

وی با اشاره به عملکرد حوزه فضای سبز منطقه گفت: عملکرد این حوزه در سال ۹۸ و ۹۹ بسیار متفاوت از سال های گذشته بود چرا که در اقصی نقاط منطقه شاهد بازپیرایی، توسعه فضای سبز، اصلاح گونه‌های گیاهی و … بودیم.

موسوی خاطر نشان کرد: در حوزه شهرسازی نیز عملکرد منطقه یک متفاوت با مناطق دیگر بود و علی رغم همه پیچیدگی ها در این حوزه کاهش مدت انتظار در فرایند صدور پروانه‌، نشان از اقدام مناسب و بهنگام در حوزه شهرسازی دارد.

شهردار منطقه یک گفت: با تشکیل ستاد ناحیه محوری تلاش شد با مدیریت منابع انسانی و افزایش نظارت ها و بررسی بازخوردها در حوزه خدمات شهری و  عمرانی بیشترین فعالیت را در سال اخیر داشته باشیم و پروژه های نیمه تمام را کامل و پروژه های جدید را آغاز کردیم.

موسوی در پایان تصریح کرد: مردم نسبت به کار خوب عکس العمل مثبت و نسبت به ضعف ما عکس العمل منفی دارند و چون هزینه های شهر از مردم گرفته می شود ما به عنوان نماینده مردم باید از حق آنها صیانت کنیم.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بسوز كه سوز توكارها كند

سوزش شدید انترنسناس از حجاب

هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *