خانه / جشنواره / پروژه های کوچک مقیاس محلی متناسب با نیازهای واقعی

پروژه های کوچک مقیاس محلی متناسب با نیازهای واقعی

‌‌شهردار منطقه یک:پروژه های کوچک مقیاس محلی متناسب با نیازهای واقعی محلات تعریف شود
پروژه های کوچک مقیاس محلی باید متناسب با نیازهای واقعی محلات ، شهروندان، بضاعت شهرداری و با کمترین مانع حقوقی در اجرا تعریف شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ سید حمید موسوی شهردار منطقه یک در نشست بررسی پروژه های کوچک مقیاس محلی منطقه یک که با حضور دبیران شورایاری محلات این منطقه برگزار شد، گفت: در تعریف طرح تفصیلی جدید که مبتنی بر رویکرد راهبردی و ساختاری است، طرح ها و پروژه های شهر باید در مقیاس خرد و از پایین به بالا تهیه شوند.
موسوی افزود: طرح های راهبردی، ساختاری طرح های انعطاف پذیری هستند که به  پروژه های کوچک مقیاس محلی متکی هستند و از دل محله و بر اساس نیازهای اهالی شکل گرفته و با وجود ابعاد کوچک تاثیر بسیاری در رفع نیازها، ایجاد آرامش و آسایش محلی دارد.
وی بیان داشت: باید تلاش شود آنچه مورد نیاز محله است احصاء و در قالب طرح و برنامه به مدیران ارشد و تصمیم سازان شهر پیشنهاد شود تا بر اساس آن بدانیم اولویت اول هر کدام از محلات ما کدام است و در چه زمینه ای باید خدمات شهرداری جهت بهره مندی‌ شهروندان توسعه یابد.
شهردار منطقه یک خاطر نشان کرد: شکل گیری پروژه ها در مقیاس خرد در محلات، سبب کارایی بیشتر آنها و از طرفی صرف و هزینه درست منابع درآمدی در شهر خواهد شد، بنابراین ما باید ناحیه به ناحیه و محله به محله پروژه های خرد که اثربخشی آن برای شهروندان بالاست، دریافت کنیم و براساس بضاعت شهرداری و مشکلات منابع درآمدی که داریم، بتوانیم آن ها را به سرانجام برسانیم.
گفتنی است؛ بررسی پروژه های کوچک مقیاس محلی منطقه یک با حضور معاونین برنامه ریزی و توسعه شهری، حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری، فنی و عمرانی، اجتماعی، شهرداران نواحی و دبیران شورایاری محلات منطقه یک برگزار شد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

صیحه آسمانی

به گزارش سید احمد حسینی ماهینی خبرنگار ماهین نیوز ایا پرواز هزاران پهباد و موشک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *