خانه / جشنواره / شفاف سازی و واقعی کردن نرخ خودرو

شفاف سازی و واقعی کردن نرخ خودرو

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به ریاست دکتر روحانی تأکید شد؛

ضرورت ارتقای فناوری و کیفیت تولید داخلی، شفاف سازی و واقعی کردن نرخ خودرو

ضرورت ارتقای فناوری و کیفیت تولید داخلی، شفاف سازی و واقعی کردن نرخ خودرو

جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز یکشنبه به ریاست رییس جمهور تشکیل و در این جلسه بر ضرورت ارتقای فناوری و کیفیت تولید داخلی، شفاف سازی و واقعی کردن نرخ خودرو تأکید شد.

به گزارش شاتا، در این جلسه سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت از وضعیت صنعت خودروسازی و نقش مهم آن در ایجاد اشتغال، گزارشی ارائه داد که براساس آن روند تولید خودرو در نیمه دوم سال گذشته و دو ماهه اول امسال افزایشی بوده است.

حسین مدرس خیابانی در زمینه تاثیر این وزارتخانه در مدیریت قیمت در بازار خودرو و مقابله با رانت جویی گزارشی داد و رئیس جمهور نیز در این خصوص علاوه بر لزوم تقویت و رشد تولید خودرو در داخل کشور بر ارتقا فناوری و کیفیت تولید داخل و همچنین شفاف سازی و واقعی کردن نرخ خودرو تاکید کرد.

لزوم هماهنگ کردن سیاست تولید و فروش خودرو با ملاحظات زیست محیطی از طریق جایگزین کردن خودروهای جدید به جای خودروهای فرسوده از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت بود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

دوسالانه ونیز

به گزارش سمیه سادات سلطانیان خبرنگار ماهین نیوز  در جشن دوسالانه ونیز: خراسانی‌زاده: رژیم صهیونیستی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *