خانه / جشنواره / تندیس «فرشته مهر» به یاد شهدای مدافع سلامت

تندیس «فرشته مهر» به یاد شهدای مدافع سلامت

نصب تندیس «فرشته مهر» به یاد شهدای مدافع سلامت در منطقه یک
شهردار منطقه یک تهران از ساخت تندیس «فرشته مهر» به یاد شهدای مدافع سلامت و نصب آن در خیابان شریعتی، خبر داد.                                     به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت: تندیس فرشته مهر و نامگذاری خیابانی به نام شهدای حوزه سلامت در دستور کار مدیریت شهری منطقه یک قرار گرفت.
 وی افزود: این تندیس به یاد شهدای سلامت به عنوان نمادی از خدمات رسانی صادقانه نیروهای کادر درمان در بیمارستان شهدای تجریش، همزمان با برگزاری مراسمی به همین منظور با حضور برخی مسؤولان رونمایی می‌شود.
وی افزود: پیشنهاد ساخت تندیس و نامگذاری خیابان به یاد شهدای مدافع سلامت از سوی حوزه درمان و کادر پزشکی مطرح شد که شهرداری منطقه یک قول مساعد جهت همکاری داد.
موسوی تصریح کرد: شهرداری منطقه یک پیشنهاد حوزه درمان را در شورای شهر تهران مطرح و قرار است تندیس «فرشته مهر» در خیابان شریعتی نصب و کوچه‌ای به نام  شهدای سلامت نیز در حوالی بیمارستان شهدای تجریش نامگذاری شود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

صیحه آسمانی

به گزارش سید احمد حسینی ماهینی خبرنگار ماهین نیوز ایا پرواز هزاران پهباد و موشک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *