خانه / جشنواره / مکان های عمومی با دقت و توجه بیشتری ضدعفونی و گند زدایی شود

مکان های عمومی با دقت و توجه بیشتری ضدعفونی و گند زدایی شود

شهردار منطقه یک در ششمین جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا:
 مکان های عمومی با دقت و توجه بیشتری ضدعفونی و گند زدایی شود

مکان های عمومی و پر تردد شمال تهران با توجه به بازگشایی بوستان ها با دقت و توجه بیشتری پاکسازی، ضدعفونی و گند زدایی شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار این منطقه در ششمین جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا که با هدف پیگیری مصوبات و بررسی مجموعه اقدامات صورت گرفته در این حوزه با حضور معاونین،شهرداران نواحی ده گانه و مدیران عضو این ستاد از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: مکان های عمومی به ویژه ایستگاه های مترو،اتوبوس ، تاکسی، اسکان های کارگری و بوستان ها که به دلیل بازگشایی مورد توجه بیشتر مردم قرار گرفته است نیازمند دقت و توجه ویژه است و باید پاکیزگی و بهداشت محیط مد نظر قرار بگیرید و مخازن زباله روزی دوبار تخلیه و ضدعفونی شوند.

شهردار منطقه یک گفت: در ایام ماه مبارک رمضان ، کمک ها و فعالیت اعضا،تبلیغات محیطی،شعائر اسلامی مبتنی بر آموزه های دینی اجرا شود و اداره زیبا سازی در تبلیغات توجه به شعائر،آیات و رحمت و مغفرت و ادعیه مناسب را ،در شان یک  کشور إسلامی و ماه مبارک رمضان انجام دهد.

موسوی افزود: فعالیت کارگروه های عضو ستاد مقابله با کرونای منطقه باید مطابق با ستاد ملی کرونای کشور باشد و همانطور که  مدیریت و کنترل ویروس کرونا با مشارکت‌ و همدلی مردم، ما را از دیگر کشورها متمایز کرد ، معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه همچنان از مشارکت گروه های مذهبی و طلاب داوطلب با گروه های هنری که در بیمارستانها برنامه اجرا می کنند استقبال و استفاده کند.

وی کنترل و نظارت مستمر کارگاه های ساختمانی تو سط ادارات شهرسازی نواحی و رعایت پروتکل های بهداشتی را مورد تاکید قرار داد و از شهرداران نواحی خواست تمهیدات ویژه در خصوص پاکسازی و لایروبی انهار،کانالها و جویهای آب و جلوگیری از ورود  فاضلاب ها به انهار را انجام دهند .

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

صیحه آسمانی

به گزارش سید احمد حسینی ماهینی خبرنگار ماهین نیوز ایا پرواز هزاران پهباد و موشک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *